nikkotai Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei. Jeg har prøvd å innstallert fm08 med Daemon Tools. når jeg prøver å starte spillet, kommer feilmelding "Wrong Disc, også en link til securom." Trodde DT knekker den koden, eller har jeg gjort det feil ? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du får nesten bare kjøpe spillet da;). Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du spør om å få hjelp til piratkopiert materiale ... Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Du får nesten bare kjøpe spillet da;). Må nok det Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) hahaha, eg har crack til det. men du må nokk kjøpe det ja, eller laste ned demo eller noe sånt. du får nokk neppe hjelp til å laste ned crack til det her. Endret 10. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hahaha, eg har crack til det. men du må nokk kjøpe det ja, eller laste ned demo eller noe sånt. du får nokk neppe hjelp til å laste ned crack til det her. Helten min Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. PS. Jeg oppfordrer til å bruke -knappen når man oppdager slike regelbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg