MST Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei! Jeg har lest på noen forum at man kan oppgradere til vista hvis man har kjøpt en pc mellom en vis tid eller hvis man har det merket hvir det står " Designed for Windows XP Windows Vista Capable " Og jeg har dette på min Acer Aspire 3692.. Men jeg finner ikke ut hvor jeg kan oppgradere [ hvis mulig ].. Hjelp meg er du snill;) Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis jeg ikke husker feil, så var det ett midlertidig tilbud som nå er ferdig. Men gjør deg selv en tjeneste vent med å bytte til sp1 har kommet ut og se om vista er like "dårlig". Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Du fikk uasnett ikke vista gratis med, med det merke der:-) Endret 10. februar 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Javel:(.. Får vel ikke vista da:( Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nop, dessuten har nokk han andre rett, det er uansett alt for sent. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Et spørsmål du må stille er om du er tjent med å oppgradere til Vista. Du bør ihvertfall ha 2 GB RAM og en god prosessor. Jeg er tilhenger av Vista, men ikke for enhver pris, og spesielt ikke på bærbare pc-er. Sjekk ihvertfall at du har alle nødvendige drivere lokalisert(eller lett tilgjengelig), da kan du oppgradere. Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan oppgradere til windows ultimate.. Men får vel nøye meg med diverse program som får PC-en til og se ut som vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå