Beyma Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Et nytt bidrag fra meg Slakt i vei Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Blir altfor unaturlig for min del. Store stygge halos rundt lekeplassen appelerer veldig dårlig til meg. Samtidig er det for stor kontrast mellom forgrunnen og bakgrunnen, som bidrar til at ting ser enda mer kunstig ut. Beklager, men synes det var et mislykket forsøk på bruk av HDR... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Hmm.. jaja.. Tips for å gjøre det bedre neste gang`? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nå synes jeg ikke utgangspunktet var noe særlig i dette tilfellet heller. Komposisjonen, og måten du framstiller motivet på er veldig kjedelig. Noen grunn til at du har brukt HDR? HDR bør brukes med omhu - for å framheve detaljer i skygge og høylys, som du ikke vil klarer å fange i et enkelt bilde. Ikke overdriv med tone mappingen som du har gjort i dette bildet. Ting bør se nogen lunde realistisk ut. Bruker du Photomatix? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg bare prøver å få til hdr-.. Driver å prøver meg fram, og så jeg det lekestativet med masse fine farger, så tenkte jeg det ville se bra ut.. Bruker photmatix ja.. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du kan bruke HDR merge i Photoshop, tror den aldri får unaturlige resultater. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 oioioi, dette var et skrikende bilde. MASSE halos, unaturlige farger, liten kontrast etc. HDR - samling av guider og tutorials[/url Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå