Krom-stag Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hallois. Søstra mi rota frem kapla i sted, så jeg dro med meg noen ned på rommet og knipsa litt bilder, her er et jeg ble fornøyd med. EXIF: Shutter speed 1/40 Blender 8.0 Iso 800 Focal length 50.0 mm Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Synes lyssettingen ble for kjedelig her. Ting er veldig blast, og bildet virker kjedelig. Kan hende litt redigering hjelper, men anbefaler vel egentlig en ny omgang med kameraet Lenke til kommentar
ferik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Synes lyssettingen ble for kjedelig her. Ting er veldig blast, og bildet virker kjedelig. Kan hende litt redigering hjelper, men anbefaler vel egentlig en ny omgang med kameraet Er enig med den, fargene gikk på en måte inn i hverandre Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ett ord: hvitbalanse! Jeg regner med det er hvite ark i bakgrunnen? Ikke gule.. Ta bildene i raw, eller juster hvitbalanse på kameraet. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bra ide, men mindre bra gjennomført etter min mening. Gulskjær (feil hvitbalanse) i bildet trekker voldsomt ned. Likte heller ikke den skjeive komposisjonen. Tror at midtstilt komp + svart-hvitt konvertering med svart bakgrunn hadde gjort seg her. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) altfor mye støy! Ta bilder i et mer lyssterkt rom Gjør noen spennende, motivet i seg selv er kjedelig med en hvit bakgrunn, prøv og ta bilder fra en annen vinkel, legg til noen spesielle lyseffekter eller noe som gjør det spennende. Endret 10. februar 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Takk for kritikk alle sammen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå