Gå til innhold

er det mulig å overføre en musikk CD til 360`en ?

13375k1133z

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så er jeg ute etter å få overført musikk fra en musikk CD til HDDen på 360`en min.

Er dette i det hele tatt mulig ? Hvis det er , hvordan kan det gjøres?

Lurte også på om det finnes WEB leser til 360 ? Går det bare an å bruke m$ mediacenter på 360, eller er det mulig å bruke andre ?

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går helt fint å overføre musikk fra CD til harddisk på 360. Bare stapp inn CDen og velg musikk. Da skal det være et valg der som sier å kopiere inn musikk på harddisken din. Husker ikke i farten hva det heter, men jeg har gjort det flere ganger. Kopierte inn hele soundtracket til Ringenes Herre og brukte det som bakgrunnsmusikk når jeg spilte Kameo :) Gjorde at jeg fikk en litt ekstra god stemning på spillet :D

Det finnes per i dag ingen innebygd nettleser på 360. Du kan alikevel få det til ved å koble 360 til PC via Media Center. Har ikke prøvd dette selv, men lest om andre som har gjort det. Husker ikke hvilket program du måtte bruke i tillegg. Søk litt på det så finner du det nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du putter en musikk CD i, maskinen laster automatisk musikkavspilleren, og fra der kan du velge "Rip CD".

Men det er kun mulig med en vanlig musikk-CD, mp3-filer og slikt kan ikke kopiers over, så vdt jeg vet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Fortsatt mulighet for å gjøre dette, litt jobbing med det men mulig. Fremgangsmåten er som følger.

1. Du kjøper en CD-RW

2. Du lager en vanlig audio CD av Mp3 filene

3. Du stapper Audio CDen du har laget i 360 og ripper den.

4. Du sletter audiocden og gjør om trinn 2 og 3 til alle filene er overført

Går det an å gjøre det samme med en DVD-RW?

Lenke til kommentar
Fortsatt mulighet for å gjøre dette, litt jobbing med det men mulig. Fremgangsmåten er som følger.

1. Du kjøper en CD-RW

2. Du lager en vanlig audio CD av Mp3 filene

3. Du stapper Audio CDen du har laget i 360 og ripper den.

4. Du sletter audiocden og gjør om trinn 2 og 3 til alle filene er overført

Går det an å gjøre det samme med en DVD-RW?

Det vet jeg ikke for det har jeg ikke testet

Lenke til kommentar
Takker så masse for hjelpen!

Men den eneste måten å få web browser på 360`en er ved hjelp av M$ mediacenter ?

Eneste *lovlige* vei forløbig ;)

Men man skal ikke se bort i fra at det kansje kommer en IE til 360 når neste IE blir slippet, men uansett er det ikke noe jeg trenger så har ikke fulgt så mye med ryktene om dette.

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...