Eriqo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei! Vurderer å gå til kjøp av en PS3! Men lurer på noen ting: - Selges fortsatt 60 GB? - Man kan vel ikke spille PS2-spill på 40 GB? - Hvis jeg bytter hard-disk på 40 GB opp til 60 eller høyere, vil jeg da kunne spille PS2-spill? Leste info-tråden, men ble ikke mye klokere. Lette noen steder, men fant ikke 60 GB, så derfor lurte jeg på om den kanskje er gått ut av produksjon? Hørte noe også om at den skulle gå ut av produskjon. :S Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 60GB-en er ute av produksjon Man kan ikke spille PS2-spill på 40GB-en. Nei, det har ingenting med harddisken å gjøre. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 60GB-en er ute av produksjonMan kan ikke spille PS2-spill på 40GB-en. Nei, det har ingenting med harddisken å gjøre. Hva slags opplegg er det a? Så, man kan ikke spille PS2 spill på PS3? EVER? TEIT! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ikke på 40GB-versjonene med mindre de lanserer en oppdatering som gjør at det går an. Ellers kan det jo være de snart lanserer en ny versjon med PS2-støtte. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bare vet at min 80gb versjon ligger i Great Britain akkuratt nå og jeg gleder meg til jævelen kommer frem. Forhåpentligvis på Mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå