Jo Are Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei har tenkt lenge på og kjøp meg en pc men vet ikke hvilken, har tenkt på og kjøpe i deler da jeg har en kompis som kan hjelpe meg med og sette sammen. Pc skal kobles til min 42" tv (via vga eller dvi) og brukes primært til film, musikk, msn og nett. Pcen må også kunne takkle spill som cs, cs source, oblivion og morrowind. Lurer også på om det er mulig og få tak i xp siden jeg ikke har lyst på vista. Av harddisk plass har jeg lyst på 750 gb fordelt på to disker (f.eks en på 500 gb og en på 250 gb). Noen som gidder og sette opp en liste med deler som passer mine behov og som fungere bra sammen, helst med link til nettbutikk også. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skal det være en stuepc? budsjett? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ja sorry glemte og si det ja, pcen bør helst ikke koste mer enn 7000 kr. Om den skal være stue pc eller ikke er jeg faktisk litt usikker på, så lenge den får plass i tvbenken min går det greit (50 cm høyt) men om den har størrelse som en dvd spiller (det jeg forbinder med stue pc) hadde jo selvfølgelig det vært det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå