Lars73 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Når jeg skal kopiere innhold fra en harddisk til en annen (begge 7200rpm) så stopper kopieringen opp med jevne mellomrom. Skal det være sånn, eller er det noe feil med mitt system? Burde ikke dette gått i rasende fart? Takker for kommentarer evt. erfaringer andre måtte ha Mvh Lars Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Sitter begge harddiskene på samme IDE kabel? Hvis du setter de på hver sin IDE kabel så skal det gå raskere. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hvilket OS buker du? Jeg hadde problemer med HPT370 driveren i w98se, og opplevde det samme som deg, men kopiering gikk som hakkamøkk i w2k. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Takker for svar. Har windows 98, klarer ikke å bestemme meg for et annet OS. Trekker ikke win2000 utrolig mye av systemresursene? Skal prøve "trikset" med kablene.. Mvh Lars Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 19:44, Lars73 skrev:Takker for svar. Har windows 98, klarer ikke å bestemme meg for et annet OS. Trekker ikke win2000 utrolig mye av systemresursene?Skal prøve "trikset" med kablene..MvhLars Få deg win2k du, så slipper du stange med blåskjermer Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Quote: On 2002-01-08 22:42, Lars73 skrev:Når jeg skal kopiere innhold fra en harddisk til en annen (begge 7200rpm) så stopper kopieringen opp med jevne mellomrom. Skal det være sånn, eller er det noe feil med mitt system?Burde ikke dette gått i rasende fart?Takker for kommentarer evt. erfaringer andre måtte haMvhLars Har du aktivert DMA for begge diskene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå