r2d290 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hallo Vurderer å kjøpe winows media center til mitt nye tvkort, men vil gjerne ha litt info om det først: Hvordan er egentlig oppsettet? er det et program jeg kjører etter at jeg har installert windows xp, eller er det et nytt oprativ-system som krever at jeg må formatere/lage en ny partisjon for den? Fungerer windows media center på samme måte som windows xp, bare at du i tillegg kan bruke mediecenteret (altså: kan jeg kjøre alt av programmer/spill som jeg kan på xp? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er akurat som vanlig Windows, Media Center er bare ekstra funksjonalitet. Kjøres som et annet program. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 hva mener du med "kjører som et annet program"? er det altså sånn at du på en måte installerer windows xp, bare at WMC følger med i pakken blant programmer? Går det ikke da an å bare installere dette programmet, og kjøre det i winowsXP? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er vanlig Windows XP. Men det har et ekstra program, Windows Media Center. WMC er på en måte som en avansert Windows MediaPlayer Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hva mener du med "kjører som et annet program"? er det altså sånn at du på en måte installerer windows xp, bare at WMC følger med i pakken blant programmer? Går det ikke da an å bare installere dette programmet, og kjøre det i winowsXP? Tviler på at det går, men jeg ville anbefalt deg bare å sjekke ut Mediaportal, som er gratis, og som du også kan kjøre som "front-end" til xp likt som WMC virker Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 prøver mediaportal litt jeg, ser hvordan det er, så får jeg se hva jeg bestemmer meg for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå