Gå til innhold

*(LØST) Mottar ikke lenger E-post i outlook, selv om e-posten ligger på serveren.

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, så har plutselig Outlook (2003) sluttet å motta e-post på maskinen min. Jeg er 99% sikker på at jeg ikke har foretatt noen endringer i oppsettet til outlook, ei heller på serveren. Jeg gjør forsøksvis å sende meg selv en e-post, og deretter kjører jeg "send og motta", men ingenting skjer. Jeg har også sjekket mappen for søplepost og diverse andre steder i Outlook, men e-posten kommer altså ikke inn på maskinen.

Når jeg går direkte inn på serveren min (Servetheworld), så ligger e-postene der. Er et noen der ute som har et forsalg til løsning på dette.

OT: Jeg hadde en gang et program som gav meg mulighet til å velge hvilke programmer som maskinen skulle starte opp med, men dessverre finner jeg ikke dette igjen på en av mine disker. Dette var et meget enkelt program, og ble anbefalt av "Din Side" en gang i tiden, men etter uttalige søk, så finner jeg det ikke igjen. Finnes det alternativer, så tar jeg imot forslag med takk.

Ser frem til å høre fra en eller flere som kan hjelpe meg.

Med vennlig hilsen

Paal

(Bråstopp)

På forhåndt takk!

* Problemet var at kvoten for mottatte e-poster på serveren var full. Da jeg alltid har en kopi liggende på serveren, etter at Outlook har lastet ned E-pos, så har jeg oversett at kvoten var full. Litt skummelt fordi at de e-postene som er sendt meg etter dette, aldri vil komme frem, så jeg vet ikke hva jeg har gått glipp av. Får håpe det ikke var oe viktig. Det medførte ikke riktighet at e-posten lå på serveren, slik overskriften sier. :thumbdown:

Endret av BråStopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...