Perkeleh Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Har slengt i en ekstra HDD i laptopen min (ja, er plass til 2 stk), slang innomo BIOS og der står disken oppført som sekundærdisk. Og når jeg starter opp vista, finner den ny hardware, og legger inn drivere. Men disken er ikke å finne på min datamaskin! Men det er snakk om Dell og Vista i sammen, det sier ikke sitt, det sier ALT <_< Men jeg vil fortsatt ha begge HDDene til å virke <_< Endret 10. februar 2008 av KAZ8 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du er klar over at disken må formateres før den dukker opp i "min datamaskin" ? Dette gjøres under diskbehandling. Hvor den finnes i Vista vet jeg ikke, men du kan jo prøve og høyreklikke på "min datamaskin" og velge "behandle". Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kontrollpanel -> "System og vedlikehold" -> "Lag og formater harddiskpartisjoner" Finner du disken din der? Ellers så skjønner jeg ikke helt hva du mener problemet med dell og vista skulle være.. Lenke til kommentar
Perkeleh Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kontrollpanel -> "System og vedlikehold" -> "Lag og formater harddiskpartisjoner" Finner du disken din der? Ellers så skjønner jeg ikke helt hva du mener problemet med dell og vista skulle være.. Nope, finner ikke "Lag og formater harddiskpartisjoner" i Kontrollpanel.. Disken ligger under Diskbehandling, men som Utildelt.. Og det er på ingen måte mulig å formatere den derifra.. Høyreklikk er kun åpent for Egenskaper og Hjelp. Sistnevnte hjelper ikke.. Edit: Har nå fått orden på problemet! Måtte høyreklikke på der det sto "Ikke initialisert" og initialisere disken. Da var det bare tut og kjør med formatering! Kan stenges ^_^ Endret 10. februar 2008 av KAZ8 Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Så det var ikke noe galt med Vista eller Dell altså. Pussige greier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå