magnuje2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Slenger meg på Tomsi42 og legger ut et refleksjonsbilde jeg tok en varm vinterdag. Is+vann gir utmerkede refleksjoner. ISO 100 18 mm F4 1/400 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hahahahah! Stiiiilii! Ser ut som du har malt det! Har du redigert noe på det? Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Nei, gitt det litt mer kontrast. Det er det eneste Lenke til kommentar
ferik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg likte bildet ditt veldig godt. det ble veldig stilig men jeg trur jeg ville kuttet litt av bunn og fjernet den kvisten som ligger på høyresiden. jeg tok meg friheten og prøvde meg litt fram... EDIT: fiksa litt curves og levels på bildet Endret 10. februar 2008 av ferik Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg likte bildet ditt veldig godt. det ble veldig stiligmen jeg trur jeg ville kuttet litt av bunn og fjernet den kvisten som ligger på høyresiden. jeg tok meg friheten og prøvde meg litt fram... EDIT: fiksa litt curves og levels på bildet Hvilket program brukte du til å fixe curvs/levels? Photoshop? Ble ihvertfall mye bedre. Har bare LightRoom. Skal se om man kan fixe det der og, men tviler litt. Er ikke helt sikker på hva jeg synes om beskjæringen. Går kanskje ikke helt frem at det faktisk er et speilbilde? Men uansett, takk for god kritikk og god etterbehandling! Lenke til kommentar
ferik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Brukte photoshop ja, men curves er det i alle fall mulig å fikse i lightroom, men resten er jeg ikke helt sikker på. er ikke helt komfertabel med det programmet enda Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Ny versjon. Justert curves. Bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå