Gå til innhold

Kameraet på Nokia N82?!

jt1

Anbefalte innlegg

Vurerer å kjøpe meg en ny mobil. Mine to kriterier er da er at mobilen har en meget god kalender noe som S60 telefoner som regel har og et knallbra kamera!

Mobilen som er mest akuell for øyeblikket er Nokia N82. Jeg har lest utallige tester av denne, og mitt spørsmål til dere som eier denne telefonen er følgende: Er kameraet bra nok? Jeg vet at det tar bra bilder, har mange funksjoner osv. Det jeg lurer på er om det er raskt og responsivt. Kan det sammenliknes med et raskt kompakt digitaltkamera? Er blitzen god? Nokia N95 har et meget godt kamera, men oppstartstid og lukkerhastighet kan ikke sammenliknes med gode kompaktkameraer engang.Hvis min mobilen ikke kan utkonkurrere mitt kompaktkameram, får jeg bare vente til mobilprodusentene klarer å komme opp med noe bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er raskere enn N95 på alle områder mener jeg og huske. Den har også blitz. Jeg har sett et slikt sammenligningsbilde og da mener jeg at N82 hadde lavest tid på alle kamera funksjoner.

Edit: Jeg har selv N82 og kompisen min har N95 så jeg har sammenlignet selv også.

Endret av Nobrains
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...