Musix Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er det mulig å få tak i kun dansematte til XBOX 360? Jeg trenger ikke spillet i tillegg, det har jeg (+ 1 dansematte). Har googlet, søkt og leita, men finner det ikke. I spillmanualen står det at det er tilgjengelige dansematter å få kjøpt på www.konamistyle-europe.com, men der er det bare til PlayStation 2. Så, noen som vet? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hmm! Hva med og kjøpe den inkl spillet... Da har du et spill til, for det kan vell ikke være så mye dyrere.... Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Google litt og sjekk om en USB konvertor til PS2 mattene funker med 360 versjonen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kanskje det fins på auksjonssider. Ebay har jo alt. Lenke til kommentar
Musix Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 På ebay har de den originale XBOX 360 dansematta til 69$, og det blir litt i dyreste laget, når jeg har hørt at den koster 150 her til lands :S Eller så har de en ulik matte; "MadCatz", som ligger mellom 20$ - 40$. Hva er forskjellen på disse dersom de ligger på så ulik pris? Har i grunn lyst på to like matter. Hvorfor? Aner ikke, jeg bare er sånn USB-kovertor kan selfølgelig være en mulighet, noe jeg ikke har funnet ut enda. Men det er ingen som vet om noen steder det er mulig å få tak i denne matta her til lands? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå