Eirove Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 har 4 invites viss det er noen som vil ha, send pm med email Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 5 invites ledig, førstemann til mølla med PM. eNorge trenger din hjelp! Lenke til kommentar
Syv Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har 3 invitasjoner, send meg en PM Lenke til kommentar
Syv Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 2 igjen! Send en PM og jeg tar kontakt ASAP. Lenke til kommentar
Cirno Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er litt trist, men nå er finskene i stort overtall i den norske regjeringen, vi trenger sårt flere nordmenn inn i spillet for å ta over makten, og beholde riket vårt! Jeg har fortsatt flere invites igjen dersom noen vil hjelpe eNorge til å gjenoppstå! Send meg en PM (med din epost adresse), så får du invite asap. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Som Cirno skriver, Norge trenger flere medlemmer nå! Prøv hvertfall, og se om dette er noe for deg. Det norske imperiet strekker seg over hele finland og russland. Vi begynner å slite da disse ønsker seg uavhengighet. Jeg har i skrivende stund 4 invites tilgjengelig. Send meg en pm med epost adressen din og jeg sender en invite asap! Jeg kommer til å skrive her når jeg er tom for invites, så så lenge denne posten står er det fler igjen. Bli med på det som kanskje blir det beste nettspillet! Endret 11. september 2008 av Sondre05 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Masse invites tilgjengelig, send pm med mailadresse og jeg svarer asap. Endret 21. november 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tror man nå slipper å skaffe seg en invite for å bli med i det gode selskap. www.erepublik.com er online spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå