OmaaarS Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kredittkortet jeg bruker som betaling av xbox live går ut denne måneden. Så det jeg lurer på er om det automatisk blir borte fra kontoen, eller om jeg må ringe microsoft for å be om sletting. Endret 10. februar 2008 av Omar2x6 Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hmm! Du får vell nytt kort automatisk? men du bør ringe eller sende en mail for og være helt sikker...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=897542 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du må nok ringe å be om sletting Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det som skjedde med meg var at jeg ikke fikk logget på live, og fant ut at det var noe feil med personopplysninger e.l. (dette viste seg å være at visakortet hadde gått ut 01/08). Så jeg måtte gå på nettet via pc ettersom jeg ikke fikk tilgang til profilinformasjon på xboxen. Gikk inn på xbox.com og derfra klikket jeg meg frem til siden der man må oppgi kortopplysningene. Endret kortnr, sikkerhetsnr og utløpsdato, og så var det i orden etter en liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå