MST Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei! Jeg har lasta ned noen fonts på PC-en men jeg vet ikke hvordan jeg skal instalere dem.. Hjelp er du snill:) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) 1: Windows-tast + r 2: Skriv "fonts" 3: Legg .ttf-fila i mappa. 4: Lukk mappa. 5: Gå og legg deg. EDIT: Bah, litt tidlig å leggje seg kanskje? Endret 10. februar 2008 av Arne Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Men.. Hvis jeg vil resette til de fontsene jeg har nå, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Då finn du den fonten du har lagt inn og sletter han. Eller, så tek du kopi av alle .ttf-filene i fonts-mappa og legg dei i ei mappe som du t.d kallar "fonts_backup". Viss fontene fuckar seg, kopierer du innhaldet frå fonts_backup til fonts-mappa. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Men..Hvis jeg vil resette til de fontsene jeg har nå, hva gjør jeg da? Er det snakk om å endre skrifttypen som blir brukt i Windows og programmer eller kun typane du har tilgang til i f.eks. eit skriveprogram som Word og Wordpad? Lenke til kommentar
MST Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Glem det:) Fått ordna det, takk for hjelp;) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kanskje du kan forklare kva du gjorde då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå