Heine M Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg vet hvordan jeg kan lagre en DVD film på harddisken, men da er den alltid i mannge filer, som man ikke får spilt av. Men er det en måte å kunne spille av en lagret dvd film? Svar hadde vært fint. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 er det filmer som du har lastet ned det e snakk om??? Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 er det filmer som du har lastet ned det e snakk om??? Nei, det er snakk om .:EN KJØPT DVD FILM:. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hvilket program bruker du til å spille av med? Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Helst VLC Media player, eller windows media player. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Last ned Daemon Tools og prøv å åpne filen med det Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har lasta ned daemon tools og gjort filmen til en iso-fil, med det funker ikke å spille av... (PS! ja, jeg gjør det riktig ved å mounte image...) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis du gjør det rett skal filmen dukke opp på samme måte som om den står i CD/DVD rommen i Min Datamaskin Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg vet det... Jeg får opna den på riktig måte, men den vil ikke spilles av, har prøvd med 3 forskjellige filmer... det er vel bare spill du kan bruke daemon tools til... Endret 10. februar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Deamon-tools virker også til film, virker til alle forskjellige imager som er støttet av programmet, og film er inkludert. Når du ripper fra dvd til eksterne disken, hvilket format ripper du til, og med hvilket program? Selv har jeg rippet mye med dvddecrypter, men husker ikke helt om det kan gjøres direkte om til f.eks iso. Og vet at vlc skal klare å spille av noen image filer direkte Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 daemon brukes helst til spill ja. hva heter de "mange filer" som du skrev i starten eller hvilke filer e det? mulig du må bruke et program for å gjøre de filene dine om til en eller annen img fil som feks avi, iso el img for å kunne spille de av Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis du tar en kopi av dvd filmen - så er det jo mage filer der. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Noen som er kjent med dette som har en løsning? Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, bare noen som har en løsning da? Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Deamon-tools virker også til film, virker til alle forskjellige imager som er støttet av programmet, og film er inkludert. Når du ripper fra dvd til eksterne disken, hvilket format ripper du til, og med hvilket program? Selv har jeg rippet mye med dvddecrypter, men husker ikke helt om det kan gjøres direkte om til f.eks iso. Og vet at vlc skal klare å spille av noen image filer direkte Jeg bruker "Folder2iso" men da er det mulig at det fungerer dårlig? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har ikke fått med meg hvilket program du brukte til å lagre/rippe filmen med, og hva du sitter igjen med. Mitt tips er å rippe filmen med DVD Shrink til en .iso fil og åpne den med VLC. Hvis du gjør det riktig skal det ikke være noen problemer. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 OK. HER: Jeg vil lagre en dvd film (kjøpt i butikken) på den eksterne harddisken så jeg kan spille den av på andre datamaskiner. Jeg har prøvd: Å lage en iso-fil av filmen med Folder2iso. Og så mounta iso-fila i Daemon Tools. Men da funka bare èn av de tre dvd`ene etterhvert. Og nå kommer jeg ikke lenger. Det beste hadde vært å fått filmen til en fil du kunne spilt av i media player o.l. uten et ekstra program som f.eks. "Daemon Tools" Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis du har en .iso fil så kan du bare åpne den i VLC uten å mounte den i Deamon Tools. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 daemon brukes helst til spill ja. hva heter de "mange filer" som du skrev i starten eller hvilke filer e det? mulig du må bruke et program for å gjøre de filene dine om til en eller annen img fil som feks avi, iso el img for å kunne spille de av De "mange filer" på en DVD er bl.a. VOB, IFO og BUP, altså en helt vanlig DVD-struktur som fint lar seg spille av i WMP eller f.eks. PowerDVD. De behøver ikke å konverteres til noe som helst først. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hvis du har en .iso fil så kan du bare åpne den i VLC uten å mounte den i Deamon Tools. Nja, da er det vel ikke noen meny eller noe å velge? For det funka veldig dårlig her... Er det mulig at Folder2iso ikke funker ordentlig? Endret 10. februar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå