Gå til innhold

Bytte fra Telenor kontant til One Call?

Anbefalte innlegg

Jeg har et telenor kontantkort på mobilen min. Nå er jeg interessert i å bytte til noe billigere. Jeg har vurdert ulike operatører som tilbyr abbonnement uten månedspris. One Call faktura virket jo uslåelig: 120 gratis ringeminutter og 90 gratis SMS hver eneste måned, og ingen månedsavgift. Jeg vil mest sannsynlig ende opp med et gratis abbonnement :p

Noen som tror det vil være et klokt bytte?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Jeg har et telenor kontantkort på mobilen min. Nå er jeg interessert i å bytte til noe billigere. Jeg har vurdert ulike operatører som tilbyr abbonnement uten månedspris. One Call faktura virket jo uslåelig: 120 gratis ringeminutter og 90 gratis SMS hver eneste måned, og ingen månedsavgift. Jeg vil mest sannsynlig ende opp med et gratis abbonnement :p

Noen som tror det vil være et klokt bytte?

Takk for svar :)

Kortfakta, basert på min portering fra TnM:

- De kredittsjekket meg selv om jeg bare bestilte kontantkort.

- SIM kom etter tre-fire dager.

- Portering tok ca 10 dager, men SIM-kortet var faktisk operativt et halvt døgn før porteriingstidspunkt. Jeg kunne ringe ut, men innkommende samtaler gikk til det gamle kortet.

- Husk å bruke opp ringesaldoen din før du porterer, ellers går den mest sannsynlig tapt.

Lenke til kommentar

En siste ting :) Jeg skal til utlandet i august på et uveklslingsår. Slik jeg har forstått det var det ingen bindingstid på OneCall. Så da kan jeg vel avslutte abonementet i august?

Et veldig dumt spørsmål, men har ikke råd til å tabbe meg ut på noe sånt.

Takk for hjelpen hittil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...