marreflaten Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har et telenor kontantkort på mobilen min. Nå er jeg interessert i å bytte til noe billigere. Jeg har vurdert ulike operatører som tilbyr abbonnement uten månedspris. One Call faktura virket jo uslåelig: 120 gratis ringeminutter og 90 gratis SMS hver eneste måned, og ingen månedsavgift. Jeg vil mest sannsynlig ende opp med et gratis abbonnement Noen som tror det vil være et klokt bytte? Takk for svar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være klokt... Lenke til kommentar
marreflaten Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være klokt... Jo det var det jeg tenkte også...men virker nesten litt for godt til å være sant. Det er ikke noe hake noe sted? Lenke til kommentar
nymo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Neida. Onecall er bra:) Har det selv. Lenke til kommentar
marreflaten Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Neida. Onecall er bra:) Har det selv. Ok Da er vel det eneste som gjenstår for meg å bestille da. Tar det ca en uke å få sim kortet i posten? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tar vel ikke noe mer enn det nei. jeg var veldig fornøyd når jeg hadde One Call, men de har dessverre ikke noe familieabonnement Lenke til kommentar
marreflaten Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Tar vel ikke noe mer enn det nei.jeg var veldig fornøyd når jeg hadde One Call, men de har dessverre ikke noe familieabonnement Hehe..det kan jeg leve med Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Legg merke til at du må bruke e-postfaktura, elles må du betale gebyr. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Snart blir det jo "dobbel dekning" også, når onecall tar ibruk både network norway og netcom sitt nett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har et telenor kontantkort på mobilen min. Nå er jeg interessert i å bytte til noe billigere. Jeg har vurdert ulike operatører som tilbyr abbonnement uten månedspris. One Call faktura virket jo uslåelig: 120 gratis ringeminutter og 90 gratis SMS hver eneste måned, og ingen månedsavgift. Jeg vil mest sannsynlig ende opp med et gratis abbonnement Noen som tror det vil være et klokt bytte? Takk for svar Kortfakta, basert på min portering fra TnM: - De kredittsjekket meg selv om jeg bare bestilte kontantkort. - SIM kom etter tre-fire dager. - Portering tok ca 10 dager, men SIM-kortet var faktisk operativt et halvt døgn før porteriingstidspunkt. Jeg kunne ringe ut, men innkommende samtaler gikk til det gamle kortet. - Husk å bruke opp ringesaldoen din før du porterer, ellers går den mest sannsynlig tapt. Lenke til kommentar
marreflaten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 En siste ting Jeg skal til utlandet i august på et uveklslingsår. Slik jeg har forstått det var det ingen bindingstid på OneCall. Så da kan jeg vel avslutte abonementet i august? Et veldig dumt spørsmål, men har ikke råd til å tabbe meg ut på noe sånt. Takk for hjelpen hittil Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvorfor avslutte? Det koster jo ingen ting å ha det! Lenke til kommentar
nymo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, det er ikke bindingstid:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå