Chirpy Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg holder på å ser på forskjellige nettsider jeg kan lage (kjøpe ferdig - laste opp og tilpasse), og lurer litt på hvilke forskjellige ferdiglagde nettsidefunksjoner en kan kjøpe? Har kjøpt forum (ipb) og funnet gratis blog (wordpress). Er det noen som vet om en kan kjøpe ferdiglagde sosiale nettverk, eller ferdiglagde tjenester som ligner på digg.com/kudos.no. Eller eventuelt andre tjenester/sider? Håper på noen gode svarm:) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg holder på å ser på forskjellige nettsider jeg kan lage (kjøpe ferdig - laste opp og tilpasse), og lurer litt på hvilke forskjellige ferdiglagde nettsidefunksjoner en kan kjøpe? Har kjøpt forum (ipb) og funnet gratis blog (wordpress). Er det noen som vet om en kan kjøpe ferdiglagde sosiale nettverk, eller ferdiglagde tjenester som ligner på digg.com/kudos.no. Eller eventuelt andre tjenester/sider? Håper på noen gode svarm:) Har litt problemer med å se hvorfor man skal betale for slikt, men for eksempel Drupal har moduler som gjør at du kan lage en digg.com klone, ellers finnes det noen egne slike digg.com-kloner. Lenke til kommentar
Chirpy Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg holder på å ser på forskjellige nettsider jeg kan lage (kjøpe ferdig - laste opp og tilpasse), og lurer litt på hvilke forskjellige ferdiglagde nettsidefunksjoner en kan kjøpe? Har kjøpt forum (ipb) og funnet gratis blog (wordpress). Er det noen som vet om en kan kjøpe ferdiglagde sosiale nettverk, eller ferdiglagde tjenester som ligner på digg.com/kudos.no. Eller eventuelt andre tjenester/sider? Håper på noen gode svarm:) Har litt problemer med å se hvorfor man skal betale for slikt, men for eksempel Drupal har moduler som gjør at du kan lage en digg.com klone, ellers finnes det noen egne slike digg.com-kloner. Jeg tar det gjerne gratis også, viste bare ikke at det fantes gratis versjoner Takk for tipset Lenke til kommentar
Chirpy Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Noen som vet om noen sånne leverandører av sosiale nettverk? Eller andre programmer som en kan installere på en webserver? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.sf.net er en fin plass. Lenke til kommentar
Dexzy_0 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis du mener noe lignende community opplegg som det er så mye av kan du vell prøve, www.folkstr.com rimelig bra system til en rimelig pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå