Gå til innhold

Nedlastinger fra internet kan ikke kjøres\innstaleres

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Har et problem med at etter å ha innstalert Vista på maskin, kan ikke program og annet som nedlastes fra internet kjøres eller innstaleres. Har prøvd det meste men ingenting er velykket. Dialogboksen ser jeg på skjermen men den fades ut når jeg prøver å kjøre nedlastingen.

Trenger råd og hjelp snarest

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at dette er en "snålt" problem, som jeg selv hverken har hørt om før eller hørt andre hatt problem med, men hvis noen her inne har vært borti eller hørt noe om dette, hadde jeg satt stor pris på om dere kunne la høre fra dere.

Altså når man downloader fra internet ser jeg boksen programmet blir nedlastet fra, men når den er ferdig å jeg prøver å kjøre programmet forsvinner det bare

Lenke til kommentar
Jeg vet at dette er en "snålt" problem, som jeg selv hverken har hørt om før eller hørt andre hatt problem med, men hvis noen her inne har vært borti eller hørt noe om dette, hadde jeg satt stor pris på om dere kunne la høre fra dere.

Altså når man downloader fra internet ser jeg boksen programmet blir nedlastet fra, men når den er ferdig å jeg prøver å kjøre programmet forsvinner det bare

Hva er det som forsvinner? Selve programmet du har lastet ned? Kan du ikke bare kjøre det fra mappen som programmet lagret seg i da?

Lenke til kommentar

Hva er det som forsvinner? Selve programmet du har lastet ned? Kan du ikke bare kjøre det fra mappen som programmet lagret seg i da?

Takk for svar

Det er bare det at det legger seg ikke i noe mappe, som sagt det det går ikke an å laste ned noe som helst fra nettet. Når man begynner nedlasting ser man jo i dialogboksen hvor langt det er igjen til det er ferdignedlastet, og når det er ferdig å jeg skal kjøre det forsvinner det bare, det er dette som er problemet, det legger seg ingen plass på maskinen

Lenke til kommentar

Skjer det også hvis du bruker feks opera eller firefox?

edit: det kan jo kanskje være et antivirusprogram eller internettsikkerhetsprogram som fjerner det / legger det i quarantine eller noe sånt også. Hvis du har noe sånt prøv å deaktiver det og se om du får samme feil da.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Skjer det også hvis du bruker feks opera eller firefox?

edit: det kan jo kanskje være et antivirusprogram eller internettsikkerhetsprogram som fjerner det / legger det i quarantine eller noe sånt også. Hvis du har noe sånt prøv å deaktiver det og se om du får samme feil da.

Sorry, har ikke vært her på en stund

Det er vanskelig å vite, da jeg som sagt ikke kan laste ned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...