Roug Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei, jeg har ett mediacenter i stua som har klart å ødelegge 4 hardisker i løpet av noen måneder, de begynner å lage klikke lyder bokstaveligtalt, har lest litt rundt og folk sier at det kan ha noe med strømforsyninga å gjøre, i den anledningen skal jeg kjøpe meg en ny strømforsyning, og jeg trenger da en veldig billig en, men den må jo være bra da den jeg har i maskina er en hiper 580w, som kan virke defekt eller noe er redd for at den kommer til å ødelegge mine 2 500 gig samsung disker vist jeg ikke bytter den ut snart men har sett på en her Cooler Master eXtreme Power 650W det jeg lurer på da, er Cooler Master ett bra merke? og vil den da klare å gi strøm til framtidig harddisk kjøp? Komponenter E6600 Gf 8600gt 4 gig ram 2 x 500 samsung hdd Takk for svar Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Chill innovation er kjend for kvalitet, og eg kan anbefale dei. Du kan t.d kjøpe denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=74140 Han blei best i test av hw.no, og så har eg han sjølv. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Takk den var billig også går for den jeg Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du bør vere obs på at leidningane kan vere litt korte! Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mange har hatt problemer med Hiper PSU'er. Jeg ville ha hørt med stedet hvor du kjøpte den og spurt om å få ny på garantien/reklamasjonen. Jeg fikk en ny Mist 600W nå i januar pga. at Hiperen eksploderte Er godt fornøyd med misten, både roligere og kjøligere enn Hiperen. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hiper er møkk!!!! Chill er bra!!! kort og greit :!: Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Mange har hatt problemer med Hiper PSU'er. Jeg ville ha hørt med stedet hvor du kjøpte den og spurt om å få ny på garantien/reklamasjonen. Jeg fikk en ny Mist 600W nå i januar pga. at Hiperen eksploderte Er godt fornøyd med misten, både roligere og kjøligere enn Hiperen. den er kjøpt for rundt 2 år siden på komplett tviler på at jeg får noe igjen for det Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er ihvertfall 2 års garanti automatisk på Hiperen. Tror også Hiper har en 3 års garanti. Uansett så er det ventet at en PSU skal vare lenger enn dette så du kan levere den inn på reklamasjon. Du taper ihvertfall ingenting på å sende Komplett en mail og spør. Det eneste du risikerer er å få en ny PSU Min var 1 år og 10 måneder når den sluttet å virke. Var ingen problem i det hele tatt for meg å få ny. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Skal sende mail til de nå men uansett har sjekka spenninga den lå på 11.89, det er vel ikke så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå