Gå til innhold

Fyll min nye 80GB iPod med?

Anbefalte innlegg

Alkaline Trio-Kid skrev:
Du burde ha litt pop-punk/punkrock og hardcore/punk innpå nye ipoden din

Last ned alt av følgende band :p

Vis skjult innhold

Du glemte the offspring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får vell bli den første till og tipse om Black Metal jeg da... Har lagt ved noe av det nyere for de som ønsker og utforske, kjenner du sjangeren vet du jo hva du liker... Det er bare norsk der ja, bortsett fra behemoth da... Masse annet bra innenfor sjangeren da... Men bør jo gi en smakebit...

Behemoth: The Apostasy, Demigod

Darkthrone: The Cult Is Alive, Hate Them

Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Ordo Ad Chao

Dimmu Borgir: In Sorte Diaboli, Enthrone Darkness Triumphant

1349: Hellfire

Emperor: In The Nightside Eclipse, IX Equilibrium

Satyricon: Nemesis Divina, Volcano

Ellers av lett blanding så bør jo disse banda være representert:

Manowar, Black Sabbath, Metallica, SSSLLLAAAAYYYYEEEERRRR, Led Zeppelin, AC/DC, Motörhead, Pantera, Black Label Society, Iron Maiden...

Lenke til kommentar

Emperor, Immortal,Carpathian Forest,Nattefrost,Trelldom,Old Man`s Child,Peste Noire,Mayhem,Gorgoroth,Funeral Mist,Satyricon,Burzum,Limbonic Art,Ulver,Marduk,Gehenna,Graveworm,Grimfist,Children Of Bodom,Insomnium,Kalmah,Eternal Tears Of Sorrow, Wintersun,Amon Amarth,In Flames,Metallica,Månegarm,Kreator,Annihilator,Exodus,All That Remains,My Dying Bride,Susperia,Avenged Sevenfold og Sirenia.

Noen av mine favoritter om dagen håper du finner noe du liker. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor brukte du masse penger på en 80GB iPod når du ikke engang veit hva du skal med den?

Edit: Jeg ville i hvertfall ikke fylt den med nedlastet musikk. Når du først har så stor plass er det ikke noe vits i å ha masse musikk med drittkvalitet som tar liten plass.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
  Olum skrev:
Hvorfor brukte du masse penger på en 80GB iPod når du ikke engang veit hva du skal med den?

Edit: Jeg ville i hvertfall ikke fylt den med nedlastet musikk. Når du først har så stor plass er det ikke noe vits i å ha masse musikk med drittkvalitet som tar liten plass.

Heihei! Jeg brukte ikke masse penger på iPod med 80GB, jeg fikk den til jul :)

Men nå som jeg har god plass så spør jeg folk hva de mener jeg burde ha på den. Har selvsagt masse selv fra før.

Lenke til kommentar

Kva eg ville putta på den:

- Minimum 256kbps på all musikk

- Musikk

- TV-seriar (Scrubs)

Av musikk eg kan anbefale, litt konkret (album):

Muse - Black Holes And Revelations: Alternative/progressive rock med veldig særprega vokalist og fabelaktig gitarspel.

Porcupine Tree - In Absentia: Progressive rock med eit stort spekter, minnar om Radiohead

Tool - Lateralus: Alternative/progressive metal med barske gitar- og bassriff, til tider mørkt og dystert, kjempetrøkk og meget god vokal

Incubus - A Crow Left Of The Murder: Alternative rock. Mange gode album, variert og gjennomført over heile linja.

Radiohead - In Rainbows: Alternative rock. Magisk og draumande musikk. Akkurat dette albumet er litt melankolsk og har ein litt trist stemning, men føles ikkje sånn. Det er rett og slett genial musikk, har og andre album med litt meir fart i.

Kan vel konkludere med at alternative/progressive rock/metal er min(e) favorittsjang®er

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  Zeph skrev:
Kva eg ville putta på den:

- Minimum 256kbps på all musikk

- Musikk

- TV-seriar (Scrubs)

Av musikk eg kan anbefale, litt konkret (album):

Muse - Black Holes And Revelations: Alternative/progressive rock med veldig særprega vokalist og fabelaktig gitarspel.

Porcupine Tree - In Absentia: Progressive rock med eit stort spekter, minnar om Radiohead

Tool - Lateralus: Alternative/progressive metal med barske gitar- og bassriff, til tider mørkt og dystert, kjempetrøkk og meget god vokal

Incubus - A Crow Left Of The Murder: Alternative rock. Mange gode album, variert og gjennomført over heile linja.

Radiohead - In Rainbows: Alternative rock. Magisk og draumande musikk. Akkurat dette albumet er litt melankolsk og har ein litt trist stemning, men føles ikkje sånn. Det er rett og slett genial musikk, har og andre album med litt meir fart i.

Takk for opplysningen :)

Vet du hvor jeg kan få tak i TV-serier?

Kan vel konkludere med at alternative/progressive rock/metal er min(e) favorittsjang®er

Lenke til kommentar
  Pandraz skrev:
120 Days, Band of Horses, The Bloody Beetroots, Beirut, bob hund, Bright Eyes, Cold War Kids, The Faint, Gogol Bordello, Holy Fuck, Múm, Radiohead, Sigur Rós, Sufjan Stevens, TV On The Radio.

Sånn ca. Mye indie, elektronika og bra musikk. Ikke metal.

Glad jeg snublet over dette, mye bra!! aldri hørt lignende egentlig. Hører da egentlig ikke på sånt, men dette syntes jeg var veldig bra!

Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
  Pandraz skrev:
120 Days, Band of Horses, The Bloody Beetroots, Beirut, bob hund, Bright Eyes, Cold War Kids, The Faint, Gogol Bordello, Holy Fuck, Múm, Radiohead, Sigur Rós, Sufjan Stevens, TV On The Radio.

Sånn ca. Mye indie, elektronika og bra musikk. Ikke metal.

Jeg liker deg. Beirut, for eksempel. <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...