Kakebakelate Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Alkaline Trio-Kid skrev: Du burde ha litt pop-punk/punkrock og hardcore/punk innpå nye ipoden dinLast ned alt av følgende band Vis skjult innhold Green Day Alkaline Trio Blink 182 Dead Kennedys Yellowcard, Rise Against Fall Out Boy Anti-Flag Good Charlotte New Found Glory 1028 Billy Talent The F Ups Social Distortion Jimmy Eat World The Starting Line Strike Anywhere Wolfmother Say Anything Alexisonfire Dallas Green Funeral For A Friend Madina Lake Sence Fail Ramones NoFx Thrice, Chronic Future Amber Pacific Comeback Kid Du glemte the offspring. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 -12 Stones -40 Below Summer -A Perfect Circle -Alter Bridge -Breakin Benjamin -Chevelle -E.S. Posthumus -Evans Blue -Incubus -Isis -Megan McCauley -Strata -Submersed -The Crystal Method -Three Days Grace -Trapt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Marvin Gaye er vel verd å ha. En aldeles fantastisk stemme. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg får vell bli den første till og tipse om Black Metal jeg da... Har lagt ved noe av det nyere for de som ønsker og utforske, kjenner du sjangeren vet du jo hva du liker... Det er bare norsk der ja, bortsett fra behemoth da... Masse annet bra innenfor sjangeren da... Men bør jo gi en smakebit... Behemoth: The Apostasy, Demigod Darkthrone: The Cult Is Alive, Hate Them Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Ordo Ad Chao Dimmu Borgir: In Sorte Diaboli, Enthrone Darkness Triumphant 1349: Hellfire Emperor: In The Nightside Eclipse, IX Equilibrium Satyricon: Nemesis Divina, Volcano Ellers av lett blanding så bør jo disse banda være representert: Manowar, Black Sabbath, Metallica, SSSLLLAAAAYYYYEEEERRRR, Led Zeppelin, AC/DC, Motörhead, Pantera, Black Label Society, Iron Maiden... Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Emperor, Immortal,Carpathian Forest,Nattefrost,Trelldom,Old Man`s Child,Peste Noire,Mayhem,Gorgoroth,Funeral Mist,Satyricon,Burzum,Limbonic Art,Ulver,Marduk,Gehenna,Graveworm,Grimfist,Children Of Bodom,Insomnium,Kalmah,Eternal Tears Of Sorrow, Wintersun,Amon Amarth,In Flames,Metallica,Månegarm,Kreator,Annihilator,Exodus,All That Remains,My Dying Bride,Susperia,Avenged Sevenfold og Sirenia. Noen av mine favoritter om dagen håper du finner noe du liker. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fyll den med Sonic Youth, kanskje... Eller Janes Addiction... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hvorfor brukte du masse penger på en 80GB iPod når du ikke engang veit hva du skal med den? Edit: Jeg ville i hvertfall ikke fylt den med nedlastet musikk. Når du først har så stor plass er det ikke noe vits i å ha masse musikk med drittkvalitet som tar liten plass. Endret 11. februar 2008 av Olum Lenke til kommentar
magge231_4@hotmail.com Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Olum skrev: Hvorfor brukte du masse penger på en 80GB iPod når du ikke engang veit hva du skal med den? Edit: Jeg ville i hvertfall ikke fylt den med nedlastet musikk. Når du først har så stor plass er det ikke noe vits i å ha masse musikk med drittkvalitet som tar liten plass. Heihei! Jeg brukte ikke masse penger på iPod med 80GB, jeg fikk den til jul Men nå som jeg har god plass så spør jeg folk hva de mener jeg burde ha på den. Har selvsagt masse selv fra før. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 bruke den som en stor usbdisk? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er jo driitkjedelig, spør du meg.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Kva eg ville putta på den: - Minimum 256kbps på all musikk - Musikk - TV-seriar (Scrubs) Av musikk eg kan anbefale, litt konkret (album): Muse - Black Holes And Revelations: Alternative/progressive rock med veldig særprega vokalist og fabelaktig gitarspel. Porcupine Tree - In Absentia: Progressive rock med eit stort spekter, minnar om Radiohead Tool - Lateralus: Alternative/progressive metal med barske gitar- og bassriff, til tider mørkt og dystert, kjempetrøkk og meget god vokal Incubus - A Crow Left Of The Murder: Alternative rock. Mange gode album, variert og gjennomført over heile linja. Radiohead - In Rainbows: Alternative rock. Magisk og draumande musikk. Akkurat dette albumet er litt melankolsk og har ein litt trist stemning, men føles ikkje sånn. Det er rett og slett genial musikk, har og andre album med litt meir fart i. Kan vel konkludere med at alternative/progressive rock/metal er min(e) favorittsjang®er Endret 12. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
magge231_4@hotmail.com Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Zeph skrev: Kva eg ville putta på den: - Minimum 256kbps på all musikk - Musikk - TV-seriar (Scrubs) Av musikk eg kan anbefale, litt konkret (album): Muse - Black Holes And Revelations: Alternative/progressive rock med veldig særprega vokalist og fabelaktig gitarspel. Porcupine Tree - In Absentia: Progressive rock med eit stort spekter, minnar om Radiohead Tool - Lateralus: Alternative/progressive metal med barske gitar- og bassriff, til tider mørkt og dystert, kjempetrøkk og meget god vokal Incubus - A Crow Left Of The Murder: Alternative rock. Mange gode album, variert og gjennomført over heile linja. Radiohead - In Rainbows: Alternative rock. Magisk og draumande musikk. Akkurat dette albumet er litt melankolsk og har ein litt trist stemning, men føles ikkje sånn. Det er rett og slett genial musikk, har og andre album med litt meir fart i. Takk for opplysningen Vet du hvor jeg kan få tak i TV-serier? Kan vel konkludere med at alternative/progressive rock/metal er min(e) favorittsjang®er Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) The White Stripes!! Endret 13. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
epiphany05 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Pandraz skrev: 120 Days, Band of Horses, The Bloody Beetroots, Beirut, bob hund, Bright Eyes, Cold War Kids, The Faint, Gogol Bordello, Holy Fuck, Múm, Radiohead, Sigur Rós, Sufjan Stevens, TV On The Radio. Sånn ca. Mye indie, elektronika og bra musikk. Ikke metal. Glad jeg snublet over dette, mye bra!! aldri hørt lignende egentlig. Hører da egentlig ikke på sånt, men dette syntes jeg var veldig bra! Takk! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Pandraz skrev: 120 Days, Band of Horses, The Bloody Beetroots, Beirut, bob hund, Bright Eyes, Cold War Kids, The Faint, Gogol Bordello, Holy Fuck, Múm, Radiohead, Sigur Rós, Sufjan Stevens, TV On The Radio. Sånn ca. Mye indie, elektronika og bra musikk. Ikke metal. Jeg liker deg. Beirut, for eksempel. <3 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Helloween Ellers saa er jo mye annet nevt. Dersom du onsker mye musikk kan du skaffe deg Billboard top 100 listene for de fleste aarene(gaar tilbake til 40-tallet, men da er det ikke top100 lenger.) , da finner du mange bla slagere Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Private anbefalingstråder som dette kan ikke tillates. Hvis alle brukere skulle opprette en "fyll opp min iPod"-tråd hver, hadde forumet kollapset. Benytt en av de generelle anbefalingstrådene, eller spør i de dedikerte sjangertrådene. Alle anbefales å lese denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695555 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg