Sam_Oslo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 En PSU med vifte plasert under, skal plasers i en kabinett som har vifteplassen nederst. DVS PSU-viften kommer til å bli plasert på gulvet og vil få en liten klaring får å suge luft. Vill dette gå greit? har noen erfaringer med en tildekket PSU-vifte? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 det er litt dumt, men hvor ille det er kommer veldig ann på akkurat hvor god klaring deter ned, vile nok vurdert å sette på noen små føtter på kabinettet. når psu står montert på den måten ville jeg dessuten montert et støvfilter! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg ville aldri dekt til en PSU vifte, hadde heller satt PSU utafor pc-en enn å dekke den til. Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvis ikke viften får luft, stopper den og produsenten blir glad for du må ut og kjøpe nytt. Snu poweret opp/ned så trekker viften inn luft ovenfra... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Meh, leser ingen hva han skriver da. Det er jo hull til den i bunnen av kabinettet hans. Det går helt greit. Regner med at kabinettet har bein eller noe som gjør at det blir en liten avstand til gulvet og psuen skal kunne suge luft uten problemer da. Lenke til kommentar
Gamer77 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tror det er litt dumt om det blir for trangt. Kjøpte et Antec Nine Hundred kabinett der psu skal stå nederst, steathXsream 600w funker ikke bra med to stk hd3870 i cf. Har mindre en 1 cm klaring til vifta pluss en hd/audio kabel som skal mellom der ned til hk. Maskinen shutter ned rett som det er + dumper minne på blå skjerm, men det kan godt tenkes at jeg trenger mer strøm også.. noen som vet hvor mye som kan være passe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå