Tomzern Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei! Bare lurte på om dere foretrekker Windows Media Player 8.0 for XP fremfor Winamp 3? :smile: ?Har i alle år brukt Winamp, men når jeg oppgraderte til winXP begynte jeg å bruke Mediaplayeren istedenfor Winamp. Dette på grunnen av at Winamp 3 var så treig i oppstarten i forhold til mediaplayeren, og på grunnen av at jeg syns Mediaplayeren i XP er ganske mye bedre enn de tidligere versjonene. . Hva syns dere? :-? Noen andre som bruker Mediaplayer istedenfor Winamp? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 media player til video og winamp 2.x til musica 8) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Fraunhofer Winplay3 til mp3 og media player til film Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 foobar2000 til musikk zoomplayer til all video Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Liker ikke winamp 3.0. Den er stygg og "vanskelig" fant ikke j funksjonen en gang!! Nei takke meg til 2.81 eller.no Bruker mediaplayer 9.0 til video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå