HMJensen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hei. Ett lite spm. Som emnetittelen sier så lurer jeg på om jeg skal ha kjølepasta på både cpu'en og kjøla. Har kjøpt en E8400 og en Zalman CNPS9700NT. Og på sidene til arcticsilver så står det kunn at det skal være en stripe på prossessoren, mens på sidene til Zalman så sier de ett tynt, gjevnt lag på både CPU og kjøler. Hva er riktig?? Endret 10. februar 2008 av HMJensen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Mulig du er litt trøtt. Du er klar over at kjøleren skal settes i DIREKTE KONTAKT med CPU? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 har i hvertfall alltid kunn tatt goop på cpuen...og nei kjøleren får ikke nokk kontakt ved å sette kjøler på cpu uten goop.....goopen er der for å fylle ut ujevnhetene i flatene mellom cpu og kjøler slik dem får størst mulig kontaktflate til å overføre varme på. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du trenger bare å putte kjølepasta på cpuen. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Gjør som det står på Arctic Silver sine sider du Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ta kun goop/kjøepasta på CPUen dirkete, ikke begge deler. Det vile også fungert, men det er ikke optimalt. Beste metode for vanlige goop/kjølepasta produkter er å følge instruksjoenene her: http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm Guiden er for artic silver produktene spesifikt, men er også annbefalt metode for alle de normale typene goop/kjølepasta. -Stigma Lenke til kommentar
HMJensen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Da var det som jeg trodde. Tusen takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå