VetleRsport Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei Noen som har eller vet noe om Logitech Z-5450? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315196 Er dettte noe jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 en kompis av meg har den som spør om. veldig god lyd. logitech har fått mye god omtale hva angår lydkvalitet og trøkk. eg har og fra logitech, men bare 2.1. storfornøyd Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Eg ville gått for Z5500 i stede for Z5450. På papirene skal Z5500 være et kraftigere sett(om det faktisk stemmer vet eg ikke) og den trådløse biten kan medføre problemer og kvalitetstap. En kamerat av meg kjøpte settet men fikk problemer med lyden når han brukte laptoppen i nærheten. I tillegg så betaler du mer for "dårligere" lyd(på papiret) på tross av at bakhøytalerene ikke er trådløse(de trenger fortsatt strøm). Selv har eg Z5500 og er storfornøyd! Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har Z5450 og liker det godt. Men skaffet meg d fordi det PC anlegget jeg hadde klikket, og var kj0pt to fylker unna. ^^ Tok d f0rste og beste jeg fant i byen. Jeg vil tro at Z5500 er ett bedre kj0p. For bakh0ytallerene har ledninger de og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå