3.14 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den skal være bedre for laser mus enn vanlige muse matter, og siden jeg har en fantastisk mus (lachesis) så tenkte jeg at denne kunne være for meg. Så er det noen her som vet når Razer Destructor kommer i norske butikker? Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det skulle jeg også gjerne vite. Denne "matta" virker fantastisk. Håper den kommer snart Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vil og vite det Trenger den til en Razer Lachesis jeg har Litt offtopic, men Razer Lachesis er den beste musa jeg har prøvd Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bump. Noen som har noe ny info om denne? Har sinnssykt lyst på den. Ser den er å få tak i på en rekke utenlandske nettbutikker, men skulle gjerne sett den i Norge også. Lenke til kommentar
julepølsa Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 jeg kjøpte min her og jeg er strålende fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå