iNeo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ja, hva kan være årsaken til dette tro? Glemte å legge ved hva som er galt. Som dere ser på bildet, vil ikke noen av programmene jeg har brukt "mest" komme fram. Endret 10. februar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har du kjørt ccleaner eller lignende i det siste? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ccleaner vil ikke rense opp i den lista uansett tror jeg.. Har du fler kontoer på PCen? isåfall, er det samme problem på alle? Har du søkt etter virus? Vis det er samme problem på alle kontoene, prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ccleaner vil ikke rense opp i den lista uansett tror jeg.. Hvis du har krysset av for det fjerner ccleaner alt som er under den linja Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Den var sånn etter jeg hadde formatert. Altså, ikonene vil ikke vises, uansett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ok, velg egenskaper til startmenyen. Også har du 2 skilleark, velg start menu og velg customize og derifra kan du velge hvor mange programmer du vil at det skal komme opp. Rgner med at du har 0 nå, det vanlige er 6. Lykke til, og si ifra om det ikke virket. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Ok, velg egenskaper til startmenyen. Også har du 2 skilleark, velg start menu og velg customize og derifra kan du velge hvor mange programmer du vil at det skal komme opp. Rgner med at du har 0 nå, det vanlige er 6. Lykke til, og si ifra om det ikke virket. På alle pcene jeg noen sinne har hatt, har jeg brukt "30". Så det er ikke svaret dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå