dizzled Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 "Fjernkontroll" til PC Er det mulig å skaffe fjernkontroll til PC? Jeg har en 40" koblet til PC-en samt en vanlig PC skjerm og jeg vil ha en mulighet til å trykke "neste", skru opp/ned lyden ol. med en fjernkontroll. Kall meg lat, men jeg gidder ikke å hoppe opp av senge for å gjøre alt med musa og tastaturet. Om noen har noen alternativer/muligheter til meg, kan dere poste link til hvor jeg kan kjøpe det og/eller priser. På forhånd takk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Et alternativ er jo trådløst tastatur/mus da. Edit: To alternativer. ^^ Endret 10. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
dizzled Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Føler ikke det som et alternativ om det finnes noe lignende det jeg beskriver. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kanskje følgende gamle tråd kan være til hjelp? Hvordan lage enkel og rimelig IR-mottaker for PC Det finnes nok også ferdige IR-mottakere å få kjøpt om du ikke er lysten på å svinge loddebolten. =) Lenke til kommentar
dizzled Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Heter det IR-Mottaker? For det er jo sikkert noe å søke litt rundt etter hehe. Hva enn en loddebolt er, tror jeg, jeg holder meg unna Endret 10. februar 2008 av dizzled Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Koble til mobilen via blåtann.. Da kan du justere lyden, spole, next osv.. Kan også styre musa, men det er litt tungvint. Min kobler til så fort jeg går inn husdøra eller skrur på pcen. God rekkevidde. Det kan være litt treigt helt i begynnelsen, men ellers funker det overraskende bra. Har sånn usb blåtann dings og Sony Ericsson k800i Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ikke gjør det vanskeligere enn det er: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309575 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330974 Lenke til kommentar
arstu Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Fjernkontroll til pc finner du bl.a her: http://www.datagadgets.org/pc%20fjernkontroll.htm Koster bare 130kr så det må jo være en billig løsning "Fjernkontroll" til PCEr det mulig å skaffe fjernkontroll til PC? Jeg har en 40" koblet til PC-en samt en vanlig PC skjerm og jeg vil ha en mulighet til å trykke "neste", skru opp/ned lyden ol. med en fjernkontroll. Kall meg lat, men jeg gidder ikke å hoppe opp av senge for å gjøre alt med musa og tastaturet. Om noen har noen alternativer/muligheter til meg, kan dere poste link til hvor jeg kan kjøpe det og/eller priser. På forhånd takk Endret 10. februar 2008 av arstu Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Selv er jeg i samme situasjon. Vurderer og skaffe meg Logitech's Dinovo mini når det omsider kommer med norsk layout. Det er riktignok ganske dyrt, men man får jo qwerty tastatur og touchpad i en halvstor fjernkontroll størrelse. Endret 10. februar 2008 av LeGranDuc Lenke til kommentar
dizzled Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Logitech Dinovo Mini fikk meg til å bytte synspunkt på fjernkontroll. Vet noen hvor mye dette vil koste når det kommer med Norsk layout? Edit: Fant ut hvor mye det kosta xD, men når kommer det ut i Norsk layout? Edit: Vet noen av dere om det er mulig å bruke det på Media Player Classic, det er sånn "sperre" på andre multimedia tastatur som bare kan brukes i Windows Media Player etter min erfaring. Endret 10. februar 2008 av dizzled Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Blåser liv i denne tråden igjen, nå som tydeligvis Dinovo Mini er tilgjengelig med Norsk/Dansk tastatur: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=102035 Men er det forskjell på Norsk og Dansk tastatur? EDIT: Etter litt forsking fant jeg diverse forskjeller, blant annet at Ø og Æ har byttet plassering. Norsk: Dansk: Endret 16. april 2008 av Caze Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vet hvertfall at svensk tastatur er det samme. Uten at det er relevant Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjøpte meg et diNovo Mini her igår. Ble den svenske utgaven. La ut førsteinntrykk -> Her <- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå