tecnic Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nevn et eneste PCI-kort i hele verden som skal settes inn etter driverinstallasjon M-AUDIO REVOLUTION 7.1..... Guide: http://www.m-audio.com/index.php?do=suppor...4e1721b0fbf9645 Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 de 2x RCA konttaktene i front der, kan man koble dem opp mot en Pre-Amp? Tingen er den at jeg trenger et stereo lydkort hvor jeg kan komme bort fra 3,5mm jack. Og på Harman/Kardon (som jeg bruker som pre-amp) har kun RCA-INN. Hadde vert fett om dette lot seg gjøre. For da kjøper jeg det så si med en gang:P Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, du kan boble rca til preampen hvis den har rca in. Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lydkvaliteten fra de analoge RCA-kontaktene på Wavio-kortene er meget bra. Hvis du bare trenger stereo, kan du spare et laken og kjøpe SE-90 istedet, samme kort med to kanaler. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 GAHH.... MAYDAY Oppdaterte til vista sp2 i dag, og da slutta lyden å fungere. Ser ut som det finnes en del drivere som ikke er helt enige med vista sp2. Hverken device manager eller dxdiag finner noe galt, men får ikke spilt av lyd på noen måte. Er det noen som vet av (via envy 24 series) drivere (64bit) å finne som er nyere enn 5.40a (10.06.2008)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå