Gå til innhold

spille tekken 5 online...men problemer med video output.

shin0obi

Anbefalte innlegg

Hei...

starta med at en kamerat av meg lot meg logge på hans sin "id" på min egen ps3 og download'e tekken 5 online...

lasta ned og alt så logga jeg på mitt navn igjen og skulle prøve å spille.

Da dukka det opp at jeg ikke kunne spille pga noe med min "video-output" som jeg måtte sikkert endre på...har prøvd fram og tilbake men får det ikke til.

Mine "settings" er på standard.

har en 42-tommers tv...

Vil så gjerne spille det online så er det noen som kan hjelpe meg her ?

ville ha vært sååå eviig takknemlig.

Hilsen Charlie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kan jo faktisk tenkes at de 33 som har tatt en titt ikke har snøring i hva som er galt da, kanskje ikkje så rart at de ikke hjelper når de ikkje vet hvorfor?

Eg har selv egentlig ikkje mye peiling i hva det kan være etter den beskrivelsen, men funker det når du bruker hans konto på din PS3? hvordan kobler du PS3 til TV? "noe med min "video output".... kanskje litt lettere om du faktisk poster hele feilmeldingen du får :)

Lenke til kommentar
det kan jo faktisk tenkes at de 33 som har tatt en titt ikke har snøring i hva som er galt da, kanskje ikkje så rart at de ikke hjelper når de ikkje vet hvorfor?

Eg har selv egentlig ikkje mye peiling i hva det kan være etter den beskrivelsen, men funker det når du bruker hans konto på din PS3? hvordan kobler du PS3 til TV? "noe med min "video output".... kanskje litt lettere om du faktisk poster hele feilmeldingen du får :)

takk er bare så gira i å få spillt det spillet bare beklager...

Ps3'en er fra tyskland.

Ps3'en er koblet via den kabelen med de 3 fargene gul, hvis og rød.

Funker ikke med hans konto heller..

Beskjeden jeg fårr er :

"you cannot play this game at the current video output"

så noen som vet hva jeg må gjøre for å kunne klare å spille "Tekken 5 online" ?

Lenke til kommentar

Du må kjøpe deg en HDMI eller Component kabel, whatever som passer din 42" tv. Se bakpå tv'en eller i manualen for å se hvilke utganger som er der. Eller fortell oss hvilken tv du har, så skal vi hjelpe deg.

Uansett, den røde, hvit og gul kabelen gir det det dårligste bildet mulig på ps3.

Lenke til kommentar

WangenPs3 har nok grunnen for at det ikke går. som UrgeLoL sier, viss du har mulighet til å heller koble deg til med HDMI så kjøp en kabel for det, og det vil nok virke.

men spørsmålet etter det blir vel om det er noen sperre for å spille det online på en annen konto enn den som kjøpte det.. kanskje prøve å spille det på kameraten din sin Ps3 med din konto, bare for å teste liksom ;) før du begynner å kjøpe nye kabler :)

Endret av eifoerde
Lenke til kommentar

Det skal ikke være noe problem å spille det med din bruker selv om du har lastet det ned med hans bruker (har gjort dette selv).

Har en kamerat som har hatt samme problem, og det er som de andre sier pga ntsc spill på pal maskin.

Hvis du laster ned pal versjon vil det fungere, det koster jo ikke mange pengene, men de er nok bedre brukt på en ny kabel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...