Yonaz Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hei, noen som veit hvorfor venstre øye er annereleds en høyre? og eventuelt hva "man kaller det og om det er mulig og ordne det? Bilde under er bilde av øye mitt fra i dag til 2004,legg merke til hvordan venstre øye ligger i forskjell til høyre. Endret 10. februar 2008 av Yonaz Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det virker helt normale... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 skjeling? http://www.helse-bergen.no/avd/oye/diagnose/skjeling.htm Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det virker helt normale... Nei, du ser jo at det til høyre på bildet er høyere opp enn det til venstre. :dontget: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 det virker som det er litt skjevt.. når det oplagte var sagt så tror jrg ikke det er noe du kan gjøre.. eller du kan sikkert opereres og mestsnsynlig miste synet, men tipper at det ikke frister.. men om det er umåtelig viktig så bør du ta deg en tur til legen og høre med h*n... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) når det oplagte var sagt så tror jrg ikke det er noe du kan gjøre..eller du kan sikkert opereres og mestsnsynlig miste synet, men tipper at det ikke frister.. tydelig at noen ikke har peiling. skjelning kan kureres ved å lage et lite snitt på hornhinne eller noe lignende, min søster gjorde det da hun var 5 år. eller du kan sikkert opereres og mestsnsynlig miste synet, men tipper at det ikke frister.. rask liten operasjon. får bare lokal bedøvelse.(mener jeg å huske) veldig trygg operasjon. men ting kan jo variere fra person til person............. Endret 10. februar 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 når det oplagte var sagt så tror jrg ikke det er noe du kan gjøre..eller du kan sikkert opereres og mestsnsynlig miste synet, men tipper at det ikke frister.. tydelig at noen ikke har peiling. skjelning kan kureres ved å lage et lite snitt på hornhinne eller noe lignende, min søster gjorde det da hun var 5 år. eller du kan sikkert opereres og mestsnsynlig miste synet, men tipper at det ikke frister.. rask liten operasjon. får bare lokal bedøvelse.(mener jeg å huske) veldig trygg operasjon. men ting kan jo variere fra person til person............. ok..du har kansje rett, men for meg så det ut som hele øyet var feilplasert.. Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ser da ikke ut som han sjeler da. Heller at det nedre øyelokket er høyere hevet enn det andre, eller øyet rett og slett er plasert litt høyere opp. Når man sjeler går jo pupillene mot hverandre. Endret 11. februar 2008 av guiness Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) *sletta* Endret 12. februar 2008 av Yonaz Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Ser nå at helle venstre øye er litt mer igjen en høyre,snakk om 1-2 mm, grunnen til at jeg gjør det er for det jeg har redusert syn på venstre øye. Øyet blir ganske fort tørt, og så svir/verker det under øyet. Det Kniper seg "sammen automatisk for at "jeg skal klare og se på det uten at det skal bli for mye smerte i øye. Når jeg drar ned øyelokke på venstre øye "begyner det og rene og svi med engang. Noen som har noe tips til behandling? Endret 12. februar 2008 av Yonaz Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Synes det ser helt greit ut jeg. Sikkert ingen som legger merke til det hvis de ikke stikker nesa opp i trynet på deg Endret 12. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 trur kanskje du burde snakke med lege Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Da er problemet løst, har skeiv hornhine som gjør at de blir veldig fort sliten så nå venter jeg bare på kontakt linsene Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Da er problemet løst, har skeiv hornhine som gjør at de blir veldig fort sliten så nå venter jeg bare på kontakt linsene det var jo bra Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Da er vi to : D fikk nettopp briller idag jeg x) Men bra at det ordner seg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå