Epp Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Munkegata 35, vi åpner i den gamle FotoVideo butikken... Stephan Bra, da har man et sted å stikke innom når man venter på bussen til vinteren Blir de to butikker i Trondheim eller skal den som er flytte dit? Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Munkegata 35, vi åpner i den gamle FotoVideo butikken... Stephan Bra, da har man et sted å stikke innom når man venter på bussen til vinteren Blir de to butikker i Trondheim eller skal den som er flytte dit? Der er bare noen hundre meter mellom butikkene, så det er helt klar et butikk. Vi stenger "gamle" butikk 12de på kvell og åpner nye 13de på morningen. Blir en langt natt da :-) Lenke til kommentar
Epp Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Der er bare noen hundre meter mellom butikkene, så det er helt klar et butikk. Vi stenger "gamle" butikk 12de på kvell og åpner nye 13de på morningen. Blir en langt natt da :-) Hørest bra ut. Lykke til. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Munkegata 35, vi åpner i den gamle FotoVideo butikken... Stephan Bra, da har man et sted å stikke innom når man venter på bussen til vinteren Blir de to butikker i Trondheim eller skal den som er flytte dit? Hehe, akkurat, et varmt sted å være... Lenke til kommentar
Manticore Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dette kuppet på Nikon D300 nå på 9999 kr kunne jeg ikke la være å overse Så i dag bestilte jeg mitt Nikon D300 Hippe!!! Gleder meg til det kommer! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dette kuppet på Nikon D300 nå på 9999 kr kunne jeg ikke la være å overse Så i dag bestilte jeg mitt Nikon D300 Hippe!!! Gleder meg til det kommer! Hehe, blir å kjøpe det på Tirsdag jeg og. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sånn. Da er mitt d80 med en 18-70 + noe minnekort lagt inn for salg. Se om noen kjøper det i løpet av dagen, så handler jeg d300 i morra jeg og Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Satan. Det ble veldig fristende å selge D70 og D200 nå, men det blir veldig nedtur å gå tilbake til bare ett hus... Må sjekke med Radioresepsjonens Dilemmas-spalte... Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hellige sjøku for et fristende tilbud! Har gått med planer om å kjøpe D300 på en Kinatur jeg skal på i sommer, men nå ble det jo fristende å kjøpe det her. Fant ut at D300 koster rundt 9000 visse steder i Hong Kong, og 10-11000 i Shanghai. Men med tanke på garantier og reklamasjoner osv så må det vel være smartere å kjøpe det i Norge? Noen som har erfaringer med slikt? Hva gjør man om kamera som kjøpes i utlandet tar kvelden? Får man reparert det i Norge for egen regning, eller må man sende det avgårde? Har lite greie på slikt, så jeg er veldig interessert i å få vite mer. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sånn. Da er mitt d80 med en 18-70 + noe minnekort lagt inn for salg. Se om noen kjøper det i løpet av dagen, så handler jeg d300 i morra jeg og Enig med PM jeg skal ha meg en Nikon d300 en dag, men det er nok 3 år til tenker jeg. Inntil da har jeg mitt d80. Dog har ikke jeg mulighet til å fly til alle verdens steder, og det er fordi mitt hovedmotiv ikke får lov å sitte i kabinen ei heller besøke alle land. Så for meg er det Norges turne i noen år til fremover Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe. Alt du sier kan og vil bli brukt mot deg tenkte at 4500 var en grei pris, så nå er det bare å vente å se om noen slår til da. Er det ingen som vil ha det, blir det ei noen d300 :S Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da sitter lille drittungen meg å ser på batteriladeren fylle seg opp. Mitt gamle d80 med 18-70 objektivet venter på ny eier. Takk for lang og godt vennskap, men nå må du dessverre byttes ut mot en nyere modell Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fordømt fristende, men jeg tror ærlig talt at en Tokina 11-16 f/2,8 og en Sigma 120-400 OS HSM vil være mer fornuftig bruk av pengene for min del. Så får jeg heller vente med å oppgradere huset til D400 kommer på markedet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da sitter lille drittungen meg å ser på batteriladeren fylle seg opp. Mitt gamle d80 med 18-70 objektivet venter på ny eier. Takk for lang og godt vennskap, men nå må du dessverre byttes ut mot en nyere modell Langt? Kjøpte ikke du det i fjor da? Jeg kan takke min FM for langt og godt vennskap, men en et år gammel venn er da ikke et gammel vennskap Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Et år er lengre enn de fleste forhold jeg har hatt. Alltid satt pris på de korte intense forholdene. Oppdatering: å leke med nye dubiditter skulle vært lovfestet for oss menn minst en gang i året Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg personlig foretrekker å fordele tiden mellom forskjellige typer leketøy. For min del er egentlig hverken kamera eller hifi leketøy, bare så det er sagt. Er et år en lang tid for vennskapsforhold også, eller bare de som foregår under dynen? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bare de under dynen Ok, har testa det litt nå. Herregud. Dette var natt og dag fra mitt d80. Da mener jeg natt og dag. Det er som om jeg har kjørt en rusten lada for så¨å sette meg inn i en splitter ny Ferrari... Da får jeg komme meg ut å ta bilder Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Min erfaring så langt. Helt greit kjøp. Begrensningen ligger helt klart i fotografen Overkill for mine kunnskaper? Garantert! Mye morro for penga? Absolutt Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er det ikke båndtvang der du bor Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er det ikke båndtvang der du bor Eplipsi og førerhund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå