Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt off-topic, men planlegg ferien din smart i år. Kjøpte i Hong Kong tidlig i slutten av des for 8.830,- Ingen norsk garanti, litt over hva du kan ta inn uten å betale mva., men ellers helt greit. Dette var hos seriøs forhandler. Omtrent samme pris på Manhatten.

Lenke til kommentar
Drar du seriøst?

Hehe, har faktisk tenkt på det noen uker. Får billetter til 3500 t/r den uka, og NY med lav dollarkurs er digg... uansett om det blir kamerakjøp eller ikke:). Blir uansett objektivkjøp hvis jeg drar. Så spørsmålet er faktisk seriøst, ja.

Lenke til kommentar

Det er bare et spørsmål om tid. Alpha 700 og 40D har falt i pris, så antar at D300 også gjør det om ikke så lenge. Prisene på elektronikk går bare nedover og nedvoer og kvaliteten går bare oppover og oppover.

Hmmmm... jeg har ei uke ferie i april som jeg forsåvidt ikke har bestemt meg for hva jeg skal bruke til... :D Noen som har en favorittbutikk i NY?

OT: BH Photo i NY. Har handlet der over nettet og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Drar du seriøst?

Hehe, har faktisk tenkt på det noen uker. Får billetter til 3500 t/r den uka, og NY med lav dollarkurs er digg... uansett om det blir kamerakjøp eller ikke:). Blir uansett objektivkjøp hvis jeg drar. Så spørsmålet er faktisk seriøst, ja.

Tøft!

BH foto er vel meget godt valg, de har veldig godt rykte

Lenke til kommentar

BHphoto er latterlig kul butikk! Kan også anbefale J&R musicstore (JR.com) i New York. De har en stor butikk noen få kvartaler unna B&H. En ting å sjekke nøye på B&H før en kjapp tur for handling er åpningstidene! Ortodokse jøder som eier sjappa og bare jøder som jobber der, så har litt sære åpningstider, spesielle høytider de holder stengt. Blant annet stengt lørdager, og tidlig stengt på fredager. Husk også +6% på alle priser i New York på ting som kjøpes over disk. Ingen taxrefund over there..

Meget bra service på både JR 0g B&H. Muligens litt lettere å prute hos JR.

http://www.bhphotovideo.com/find/HelpCente...OfOperation.jsp

Nikon garantier

Kamerahus = lokal garanti (dvs. garanti som gjelder kun gjelder for USA, kun for Europa etc.)

Objektiver = Internasjonal garanti

Få deg transfer via London. Sjekket priser på vei bort sist jeg var på tur. Faktisk bedre pris i en Dixon butikk på Heatrhow enn noen butikk i NY (var snakk om et D200 hus).

Endret av fleric
Lenke til kommentar
Har ikke D300 allerede gått ned i pris? Mener den lå litt i underkant av 15.000,-, nå ligger den rett under 14.000,- hos JP.

Var mandag på på Japan Photo i Akersgata og kjøpte en D300 til 14.138,-

Fikk ikke den til nettpris (13.989,-) fordi selger la til tiltenkt frakt på nettprisen...

Lenke til kommentar
Har ikke D300 allerede gått ned i pris? Mener den lå litt i underkant av 15.000,-, nå ligger den rett under 14.000,- hos JP.

Var mandag på på Japan Photo i Akersgata og kjøpte en D300 til 14.138,-

Fikk ikke den til nettpris (13.989,-) fordi selger la til tiltenkt frakt på nettprisen...

Meget spent på "kunngjøringen" fra JPStoney jeg også, går den enda mer ned står jeg på døra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...