Jimmy Pop Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Drømte at eg ***** PeNtA forrige natt Jeg kondolerer... Jeg drømte at det var krig på Haukeland Sykehus (her jeg jobber)... Det var alle leger, sykepleiere og helsesøstre mot alt teknisk personell, IT-avd. (ja, der jeg jobber), elektrikere, tømrere, snekrere, mekkiser, med. teknikere, malere, murere, rørlegger o.s.v... Jeg syntes selvsagt det var helt normalt.. Løp rundt med buksen fulle av skrujern (omtrent som Rambo, bare ikke helt som Rambo) og pelmet skrujern så de stod inn skallen på leger og professorer jeg har vært å jobbet for... Men etter lunsj gikk alle sammen tilbake igjen til jobb, og helsesøstrene gikk rund å samlet opp lik. En helt normal drøm, selvsagt... :-D Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 drømte at jeg var på tg jeg... og hver gang jeg prøvde å sove så kom det ett eller annet sllags svært dyr av et crew-medlem og kjefta på meg siden soving kun var tillatt neste uke eller no sånt.. var en kjedelig men merkelig drøm.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det sjukeste jeg har drømt er at jeg var detektiv i mumidalen Det var en 2 parter... Når jeg våkna så jeg "To be continued..." for meg... Drømmen fortsatte neste natt!!! Spooky! Vrøvler en del i søvne på LAN også, noen klassikere er: "Ta telefonen a!!!!!"- mens jeg stapper det trådløse tastaturet mitt oppi trynet til han som satt ved plassen min Meg- "Fy faan og fine strømkabler du har fått deg Thor Håkon!" TH- "Hæ?" Meg- "julenissen... zZZzZZZ..." Meg- "Faan, je må pisse..." Går ned. 5 min senere... Meg- "Faan, je må pisse..." CM- "Pissa ikke du for 5 minutter sia a?" Meg- "Je glømte det..." Jeg gikk ned på do, for bare og snu med en gang fordi jeg glemte hvorfor jeg var nede Har sagt så javla mye rart i søvne på LAN, men dette er det jeg kommer på i slengen... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hehe.. Jeg må også fortelle om en klasikker som sikkert mange av dere også har opplevd: Å KOMME NAKEN PÅ SKOLEN! :o Selv om det er en drøm så blir jeg like flau hver gang jeg våkner (har drømt denne drømmen 3-4 ganger). Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 :o leste akkurat posten til lperik! wow, vi har vært utsatt for omtrent det samme Lurer på hva sånne drømmer betyr jeg! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 :o leste akkurat posten til lperik! wow, vi har vært utsatt for omtrent det samme Lurer på hva sånne drømmer betyr jeg! Tja, det er vel aldri noe fasit på hva drømmer betyr. Det har vel egentlig blitt bevist at de ikke trenger og bety noe som helst. Men hvis de gjør det, vil jeg anta at man er skeptisk til det ukjente. En slags innebygget angst nesten alle mennesker har. Likevel viser det seg at i nesten alle tilfeller, er det ukjente ikke mer farlig en det kjente En slags aha opplevelse? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Tror ikke jeg skal fortelle om drømmene mine her.... :oops: Enig! Særlig ikke de rareste. Det kan være ganske psykadelisk til tider... Noen er kjipe, andre får meg til å føle meg som århundrets helt resten av dagen.. 8) [Edit] Fikk lyst å bryte med mine egne prinsipper.. (har noen fine) 1. Drømte en gang når jeg var liten at en stor krokodille kom frem fra under senga og tok begge bena mine i et stort jafs... Jeg spratt opp i senga og hylte høyt.. helt til jeg så at beina var pent på plass... (skikkelig tommy og tiger'n-mareritt)' 2. Jeg har vært James Bond... 3. Jeg drømte at jeg lå og sov og at jeg voknet... (trodde jeg var våken helt til vekkeklokka ringte ) 4. Drømte at jeg svevde ut av kroppen, opp i lufta opp under taket over senga med øynene lukket. Vidre drømte jeg at jeg åpnet øynene og så ned på meg selv som sov i senga. Jeg hadde aldri sett meg selv sånn uten speil, foto eller videokamera, så jeg brukte god tid til å se ned på meg selv. Jeg er brennsikker på at jeg så hver lille detalj, hvert hårstrå. Så lukket jeg øynene, svevde ned og inn i meg selv og åpnet øynene på ordentlig og ble liggende å se i taket en stund og tenke over hvor utrolig klart jeg så meg selv. 5. Jeg var detektiv, reiste tilbake i tid og løste mysterier da de skjedde. Skurkene var like smarte: de reiste også tilbake i tid for å skule forbrytelsen før den hadde skjedd og før jeg kunne avsløre den. Heldigvis tok jeg dem i å skjule forbrytelsen som ikke hadde skjedd. Selvfølgelig endte det bra, jeg ble helt, fikk drømmedama som jeg hadde sjarmert i senk på en fremtidig reise tilbake i tid, som jeg ikke viste da mysteriet ble oppklart å drømmen sluttet.. (Denne drømmen burde vært filmatisert.. den var knallbra og utrolig inviklet i tid og hadde alle ting en film bør ha: spenning, romantikk, og en historie som utfordrer seeren/drømmeren til å tenke litt selv) Jeg følte meg som helt i flere dager etter denne 8) Lenke til kommentar
Odden Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 har drømt at jeg tok livet av ei venninne ved å kappe hue av ho. med lightsaber (star wars) og ble skikkelig lei meg fordi jeg gjorde det i drømmen.. følte meg faktisk ikke så god de neste dagene. hadde skyldfølelse... vel det beviser iallefall at jeg ikke er psykopat (0 samvittighet) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 drømte at jeg badet i ett basseng fylt med krokodille godteri og nakne damer Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Det var en periode når jeg var sånn ca. 11-12 år hvor jeg også kunne kontrollere drømmene mine. Det var en gang jeg drømte noe helt jævlig (husker ikke hva), og da jeg fant ut at det var en drøm tok jeg neven og dasket meg selv i hodet så jeg voknet. Dette var ganske gøy husker jeg, jeg dret i naturlover og all den slags og kunne gjøre hva enn jeg ville. Jeg har også blitt drept på noen måter, mest skudd eller drukning, men også fall fra fjell ol. Noen ganger er drømmene mine så ekte at jeg ikke vet forskjell på virkelighet og fantasi, f.eks at jeg tror jeg har mistet noe og så har jeg ikke det. Eller på julaften da jeg neste morgen ikke trodde at julaften var i går og ble veldig overasket da jeg fant alle gavene. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Pleier å ha drømmer som ender med at jeg detter ned fra et høyt bygg, og når jeg når bakken våkner jeg. Forferdelige drømmer, på grensen til mareritt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har noen av dere merket at når dere drømmer og dere faller at det virker som om du faller i virkeligheten? Jeg drømmer det noen ganger, og det er akkuratt når du våkner at det kjennes ut som du falt... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Har noen av dere merket at når dere drømmer og dere faller at det virker som om du faller i virkeligheten?Jeg drømmer det noen ganger, og det er akkuratt når du våkner at det kjennes ut som du falt... Hvis du har sånne drømmer og klarer å kontrollere dem litt: Bare slå ut vingene og svev av gårde over landskapet. Det er en deilig og spennende følelse og blir litt nedtur avslappende når man finner ut at man er trygt plantet på bakken .. i sanga. Noen som har drømt at de kunne springe så raskt at man kan ta av og fly et stykke? Man våkner herlig utvilt og full av energi. Spretter ut av senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå