Gå til innhold

Pilestredet Park Studenthus - Erfaringer

jabberjab

Anbefalte innlegg

EDIT: Se 4. post

Hei, dette er muligens feil sted å plassere dette innlegget men det er dog det nærmeste jeg kom. Håper det går i orden.

Jeg fikk en leiekontrakt her om dagen fra SiO, om en 2roms umøblert 37kvm leilighet i Pilestredet Studenthus. På SiO sine sider finnes det ingen bilder av leiligheten, og heller lite informasjon. Jeg har heller ikke klart å grave opp noe relevant informasjon via resepsjonen heller, og derfor henvender jeg meg til dere på dette forumet.

Har dere noen erfaring med pilestredet studenthus, da spesielt når det gjelder standarden på leilighetene (2roms) og eventuelt hvilke fasiliteter som er der? Internett-linje, hastighet ned\opp osv.

Håper noen har muligheten til å gi meg svar på de mange spørsmålene jeg sitter igjen med. Jeg har dog betalt depositum og slengt meg på, men dør etter å få vite mer om stedet jeg kommer til å bo i nærmeste fremtid.

Endret av jabberjab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her står det litt om studenthuset. Litt bilder er det også.

http://www.studenttorget.no/index.php?show...artikkelid=2582

Som du ser er studenthuset hønngammelt og ikke direkte fresht. Beliggenheten er likevel helt konge. Jeg bodde før 50m unna, og man er i nærheten av alt. Bislett kebab ligger ikke mange skrittene unna. Et minus er at trikken dundrer forbi rett utenfor døra.

Det er forresten kommet et spillernytt studenthus 10m unna, i pilestredet park. Der er det nok lange køer, men vil tro det er verdt å stille seg i kø der.

Lenke til kommentar
Her står det litt om studenthuset. Litt bilder er det også.

http://www.studenttorget.no/index.php?show...artikkelid=2582

Som du ser er studenthuset hønngammelt og ikke direkte fresht. Beliggenheten er likevel helt konge. Jeg bodde før 50m unna, og man er i nærheten av alt. Bislett kebab ligger ikke mange skrittene unna. Et minus er at trikken dundrer forbi rett utenfor døra.

Det er forresten kommet et spillernytt studenthus 10m unna, i pilestredet park. Der er det nok lange køer, men vil tro det er verdt å stille seg i kø der.

Aye, det er hva jeg skal gjøre. Jeg har sagt ja til leiligheten i Pilestredet Studenthus, men har forstått det slik at man når man først er inne i systemet er det lettere å skifte leilighet i og med at man kommer foran i køen og har førsterett :)

Lenke til kommentar

Stelte meg i kø på 2roms leilighet i Pilestredet Park Studenthus rett etter jeg fikk sjekket ut leiligheten i Pilestredet Studenthus. Det var som du sa, hønngammelt og ikke direkte fresht ;)

Fikk tilbud dagen etter jeg sendte søknaden, flott at man havner først i køen foran utenforstående søkere når man først har blitt tildelt bolig av SiO.

Innflytting skjer til uka, jippi :)

Noen av dere som har bilder eller erfaringer å dele ang. 2romsleiligheter i Pilestredet Park Studenthus ? Hadde vært flott, aner ikke hva som venter meg annet enn en mellom 27-37kvm 2romsleilighet.

Endret av jabberjab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...