Velociraptor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei ! Jeg har en Inte Pentium 4 på 3.2GHz. Jeg kjører speedfan v4.33 og lurer på hva temperaturen på min prosessor burde ligge på ? Når jeg bare sitter på nettet så ligger den på 45 grader celsius. Er det mye ? Den kommer opp i rundt 60-60 grader ved spilling. Jeg har ikke gjort noe med den, altså er den helt orginal. Noen som kan svare på dette for meg ? Tusen takk. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Har selv en maskin med en P4 3,2 og den holder samme temp som du har. Vil nok tro att dette er rimelige normale temperaturer. Endret 9. februar 2008 av Chevelle Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ok. Da trenger jeg ikke å bekjymre meg over det lille flamme ikonet på speedfan leger. Men bare så før jeg lar denne tråden dø .. er det en god prosessor til spilling. Battlefield 2, Css og flight sim's. Ikke noe for fancy. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ok. Da trenger jeg ikke å bekjymre meg over det lille flamme ikonet på speedfan leger. Men bare så før jeg lar denne tråden dø .. er det en god prosessor til spilling. Battlefield 2, Css og flight sim's. Ikke noe for fancy. fungerte greit den p4 3,2 ghz jeg hadde til bf2 og cs:s.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå