Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp jeg mobbet

Gjest Mobbern

Anbefalte innlegg

Gjest Mobbern

Hei er en gutt i åttende.

Når jeg begynte i åttende var det en gutt som mobbet meg pga en eneste fotball finte en gutt (kompis) en annen fyr lurte meg med .

Nå i senere tid er vi i ny klassen bedre kjent og jeg har et ganske høyt status, så da gjorde jeg tilbake mot mobbegutten, så begynner mobbegutten å sjefe noe sinnsykt siden vi i klassen har blitt bedre kjent og da våkner min kompis på 1.80 cm til liv og når vi hater ham gjør snart hele klassen det også .

Hovedpunktet : Klassen går ut for å komme til klasse rommet så snur han seg skyter ballen mot ballene mine når jeg tar hendene i været for å strekke meg så jeg demper den harde ballen med foten det går bra ,men så faller jeg bakover på isen da hadde han nådd nullpunktet jeg dytter'n bort til vegen tar hardt tak i jakka hans mens jeg presser hardt opp mot halsen hans og brøler til han '' pell deg ut hit neste friminutt''.

Da kommer han forsiktig ut han er 10 cm lavere enn meg på 1.57cm kompisen på 1.80 vil også være med vi går mot han han løper vekk....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest mobberen

Det er meg igjen Fortsettelse:og ringer mora neste dag må l?reren freds megle det gikk fint, men nå sjefer han som f*** er skikkelig frustrert hva skal jeg gjøre?

Tusen takk til dere som leser dette og svarer meg......

Lenke til kommentar

Kva er det egentlig du lurer på? Hjelp jeg mobbet, seier ikkje så veldig mykje anna enn at du har mobba og resten av innholdet seier berre kva du har gjort. Er det noko spesielt du vil få herfra? Råd om kva du skal gjere? Eller noko anna?

Dersom du syns i ettertid at det her var noko du absolutt ikkje ville skulle skje, så kan du jo prøve å snakke med fyren og komme til ei slags enigheit.

Veit ikkje om du har skrive teksten veldig kjapt, men det blir vanskelig å lese når du har veldig lange setningar uten komma, samtidig som at delar av teksta er litt hulter til bulter. Prøv å strukturere innlegget litt bedre så er det lettare for andre å svare.

Og kva er det du vil med det? Det er vanskelig å seie noko fornuftig ellers.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest mobberen

Ville bare snakke ut...

Tusen takk for deres oppmerksomheten i dette tilfell vant mobberen og hvis jeg gjør no ligger jeg tynt ann....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...