ArsEna Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan finne stripene om "Jokke lager mat". Noen som vet om de ligger på nettet eller hvor ellers jeg kan finne de? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Foruten dagbladet og noen andre sider er det ingen som har lov til å ha mer enn 5 striper tilgjengelig på en nettside. Dessuten fjerner de de daglige stripene etter 2 uker eller noe slikt. Sjekk heller ditt nærmeste bibliotek for pondusbøker, per dags dato finnes det 7 bøker på 170 sider med gjennomsnittlig litt under 3 striper per sider, noe som gir ca 3550 striper per dags dato ... Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg pløyde meg gjennom mine 7 pondusbøker i går og fant de til slutt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skal du gjøre med de stripene? Har en idè på lur angående Jokke lager Mat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå