Infite Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kan ikke så masse, men er ganske travel av meg, så ville hatt en kjappere pc. Tenkte på nytt skjermkort og ny cpu. GeForce 8800 GT og en eller annen AMD prosessor. Det jeg lurer på er om jeg må bytte hovedkort og/elle andre komponenter i tillegg, har nå en standard pc fra simens. amd athelon x64 3500+ readon x600 1024 DDR ram vet dessverre ikke hvordan hovedkort jeg har, men tror det er pci-e, men bør vel kansje byttes, kunne noen hjulpet meg kansje Lenke til kommentar
HAG Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Legg inn CPU-Z på PC-en så får du "avslørt" detaljene: type prosessor, hovedkort, minne ..., hentes her Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 bør byttes, for er nesten helt sikkert s939 og de prosessorene er utgått. hvis du har litt penger å rutte med ville jeg gått for Intel, i de lavere prisklassene spiller det ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
Infite Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) gjore ikke meg smartere, men kansje dere Endret 9. februar 2008 av Infite Lenke til kommentar
Infite Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 ingen anbefalninger, kansje 8600GT er ikke dette korte endel billigere? men hvordan fungerer det, med tanke på spil osv? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 yep 939, det jeg tenkte, da "må" du ha nytt hovedkort også, 8600 er et greit kort det, men ikke noe utpreget spillkort. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 rimligeste alternativet må vel å få tak i noe brukt ram og en brukt athlon x2 dual core for s939. og et nytt skjermkort hadde heller ikke skadet. ati 3750 kort er jo rimlige og yter bra. alternativet er jo å skife ut nesten alt innhold i pcen. da må hovedkort ram skjermkort og cpu ut har nettop oppgradert fra s939 selv og gikk for core2duo e8400 3,0Ghz cpu gigabyte 935 ds3r hovedkort 4*crusual ballistix 1024 MB RAM foxcon 8800GT. men det er ikke sikkert du har behov for like kraftig oppgradering som meg. Du kan få billigere cpu billigere hovedkort og billigere ram. Skjermkort går litt på hva du bruker maskinen til , spiller du mye kan det lønne seg å gå for et 8800GT kort. spiller du lite så kan det være mer lønnsomt å gå for et rimlig kort i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå