Gå til innhold

Forskjell på MicroSDHC og Micro SD?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått tak i en LG KU 990 Viewty, og ser meg om etter minnekort på nettet. En kompis sier han har kort på 4GB. Men i kategorien Micro SD på prisguide.no, står det kun opp til 2GB. Men, hvis jeg derimot går inn på MicroSDHC, står det opp til 8GB. Hva er det egentlig som er forskjellen, vil MicroSDHC funke like bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flere Nokia telefoner fungerer med Micro/Mini SD på 4GB, men det er en brikke som går utover standarden.

Det her er snakk om en LG KU990 Viewty, gjelder det samme da eller? Tenkte jeg skulle prøve meg på MicroSDHC på 4GB, fant ikke noe vanlig Micro SD på 4GB.

Lenke til kommentar
Flere Nokia telefoner fungerer med Micro/Mini SD på 4GB, men det er en brikke som går utover standarden.

Det her er snakk om en LG KU990 Viewty, gjelder det samme da eller? Tenkte jeg skulle prøve meg på MicroSDHC på 4GB, fant ikke noe vanlig Micro SD på 4GB.

Det er så mye likt inni mobilene at jeg egentlig bare regner med det, men uansett Wikipedia har svaret ;)

Memory card slot: microSD (max 2GB - although compatibility with microSDHC cards up to 8GB in size has been reported)

http://en.wikipedia.org/wiki/LG_Viewty_%28KU990%29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...