Marbash Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har akkurat fått tak i en LG KU 990 Viewty, og ser meg om etter minnekort på nettet. En kompis sier han har kort på 4GB. Men i kategorien Micro SD på prisguide.no, står det kun opp til 2GB. Men, hvis jeg derimot går inn på MicroSDHC, står det opp til 8GB. Hva er det egentlig som er forskjellen, vil MicroSDHC funke like bra? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 SDHC står for Secure Digital High-Capacity. microSDHC er en nyere standard enn microSD, som muliggjør microSD(HC)-kort på mer enn 2gb. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det vil nok funke helt fint med SDHC på en KU990. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er vel microSD-støtte som er bekreftet (opptil 2 GB), men uoffisielt er det noen som mener at det skal gå fint med 4 GB hvertfall. Om det er riktig tør jeg ikke si. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Takker så mye for raske svar. Tror jeg skal prøve meg på 4GB, er plass til noen DivX filmer, pluss en god del bilder osv. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Flere Nokia telefoner fungerer med Micro/Mini SD på 4GB, men det er en brikke som går utover standarden. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Flere Nokia telefoner fungerer med Micro/Mini SD på 4GB, men det er en brikke som går utover standarden. Det her er snakk om en LG KU990 Viewty, gjelder det samme da eller? Tenkte jeg skulle prøve meg på MicroSDHC på 4GB, fant ikke noe vanlig Micro SD på 4GB. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Flere Nokia telefoner fungerer med Micro/Mini SD på 4GB, men det er en brikke som går utover standarden. Det her er snakk om en LG KU990 Viewty, gjelder det samme da eller? Tenkte jeg skulle prøve meg på MicroSDHC på 4GB, fant ikke noe vanlig Micro SD på 4GB. Det er så mye likt inni mobilene at jeg egentlig bare regner med det, men uansett Wikipedia har svaret Memory card slot: microSD (max 2GB - although compatibility with microSDHC cards up to 8GB in size has been reported) http://en.wikipedia.org/wiki/LG_Viewty_%28KU990%29 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå