Lufen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 nå er dagen min ødelagt jeg som skulle skjekke hw.no før jeg går på skolen fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 eh...trokke du blir tvunget til å være her Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Heisann sveisann! Der bæsja dei på leggen igjen! Framsida nede!... Dette gleder sikkert mange morgen surfere... Dere skal vere glad at dei fleste nerdenen er på skule eller sover! men f4en tenk på oss A-MENNESKER OGSÅ DA! Eller B-mennesker som ikke har lagt seg enda Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Tekniske problemer 20/02-2003 I forbindelse med oppgradering av serverparken har vi fått uventede tekniske problemer, som dessverre har ført til en del nedetid for våre tjenester. Vi beklager ulempene dette medfører for våre lesere. Dette ble ihvertfall postet på hovedsiden.. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg forstår at det blir nedetid noen ganger. Men jeg savner likevell en notis, om hva som har skjedd. Det er litt lettere for oss som bruker forum osv å forstå nedetiden hvis dere forklarer med hacking av servere, oppdatering av forum(Som evt gir nye muligheter eller skal bli mer stabilt, raskere) Vi ønsker vel bare å bli fortalt hva som skjer. :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 "]Jeg forstår at det blir nedetid noen ganger. Men jeg savner likevell en notis, om hva som har skjedd. Det var notis på forsiden av Hardware.no og Gamer.no, det er en notis i en sticker-tråd på både Hardware.no- og Gamer.no-forumet. Hva mer kan vi gjøre? Ringe rundt til alle leserne? Du tror ikke du kanskje er litt kravstor da? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 "]Jeg forstår at det blir nedetid noen ganger. Men jeg savner likevell en notis, om hva som har skjedd. Det var notis på forsiden av Hardware.no og Gamer.no, det er en notis i en sticker-tråd på både Hardware.no- og Gamer.no-forumet. Hva mer kan vi gjøre? Ringe rundt til alle leserne? Du tror ikke du kanskje er litt kravstor da? Jeg så den på gamer.no, men ikke på hw den har jeg ikke sett. Det kan hende jeg er litt blind :oops: , men bruker noen timer daglig i dette forumet og var overasket da jeg ikke kom inn. Men jeg bare satte opp en ping -t www.hw.no så så jeg når den kom opp igjen. Dere har uannsett en bra side som jeg setter pris på at vi har! Njaal Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 "]Jeg forstår at det blir nedetid noen ganger. Men jeg savner likevell en notis, om hva som har skjedd. Det var notis på forsiden av Hardware.no og Gamer.no, det er en notis i en sticker-tråd på både Hardware.no- og Gamer.no-forumet. Hva mer kan vi gjøre? Ringe rundt til alle leserne? Du tror ikke du kanskje er litt kravstor da? Greit nå, men vær helt ærlig, hvor lang tid har det gått siden serveren hadde problemer til dere puttet opp notisen på forsiden på HW.no? Notisen burde ha stått der iallefall 1 dag på forveien så folk vet at det kan skje problemer... Prøvde jo mange ganger, for tenkte at det var probemer med linjen min... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 "] "]Jeg forstår at det blir nedetid noen ganger. Men jeg savner likevell en notis, om hva som har skjedd. Det var notis på forsiden av Hardware.no og Gamer.no, det er en notis i en sticker-tråd på både Hardware.no- og Gamer.no-forumet. Hva mer kan vi gjøre? Ringe rundt til alle leserne? Du tror ikke du kanskje er litt kravstor da? Jeg så den på gamer.no, men ikke på hw den har jeg ikke sett. Det kan hende jeg er litt blind :oops: , men bruker noen timer daglig i dette forumet og var overasket da jeg ikke kom inn. Men jeg bare satte opp en ping -t www.hw.no så så jeg når den kom opp igjen. Dere har uannsett en bra side som jeg setter pris på at vi har! Njaal Såg ingenting eg... kanskje det var pga at standard meldingen på hardware.no var framme, nemlig "siden kan ikke vises" eller noke i den duren! Hmh... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Merket ingen verdens ting jeg ... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vi skal prøve å få bedre rutiner på dette. He spoke Lenke til kommentar
kommers Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 våkn opp!! hvis hw.no er nede, so what? det finnes da tusenvis av andre hw-sider der ute. og hvis du ikke er såpass heldig at du kan engelsk, så har du jo www.ocshoot.no . greit å tipse hw.no-folka om at de kunne informert bedre, men slutt å grin som babyer sultne på pupp. det finnes tross alt en verden UTENOM hw.no. apropos: når hw.no er SÅ flinke til å legger linker til de andre stygge søstersidene om enhver sak de måtte ha på forsiden, så er jeg enig i at det var svakt å ikke kunne informere litt på forhånd når de visste det kunne medføre problemer. er det ikke litt rart at når du taster inn hw.no i url'en så får du opp nyheter/tips/tricks fra sourcecode.no/windows.no ? SLUTT Å BLAND! det holder med linkene i margen over partnere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Kommers: Din "Hw.no karriære" er ikke akkurat noe å skryte over akkurat og kommentarene har vel ikke vært de beste. Anngående temaet så har jeg så vidt jeg husker bedt om bedre tilbakemeldinger tidligere anngående den forrige forumoppdateringen og det skulle bli tatt til etterettning, men det sviktet vist Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Skal dere gjøre noe "risky" som kan føre til nedetid så hadde det vært veldig fint om dere hadde lagt ut en notis på fremsiden dagen i forveien. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Måtte hatt ein der konstant da. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Begynner å bli lei av all den nedetiden i det siste, nå må det snart ta slutt. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Begynner å bli lei av all den nedetiden i det siste, nå må det snart ta slutt. Forhåpentligvis er det slutt på de problemene vi hadde også nå. Så er det bare å vente på neste gang noe skjer... tro meg, vi har ikke nedetid med vilje.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ÅH? Har dere ikkje? Det tenkte eg... *Doh* Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Var dere ned i dag også? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Var dere ned i dag også? De var vist det, hva var problemet denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå