Anders Leipsland Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Nå har hele HWN nettverket vært nede en stund, ikke noe nytt i det akkurat. At nedetiden blir mindre i tida framover er vel også tvilsomt, eller spesielt farlig. At dere skal investere masse penger i bedre oppetid er heller ikke noe must. Det jeg derimot synes er veldig kjedelig er hvor dårlig dere er til å informere! Her var det svjv en oppgradering av hardware og ikke kabelbrudd eller noe annet uventet. Det kan da umulig være så veldig vanskelig å poste litt informasjon en dag eller to i forveien på forsida av www.hw.no hvor dere sier hva dere skal gjøre, når dere skal gjøre det og ca hvor lang nedetid dette vil føre til. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Stusset på det siden andre sider vanligvis gir beskjed om sånt men Hardware sier ikke et ord om det. Synes det kan virke som de ikke bryr seg,og når jeg har skrevet det er det sikkert noen som sier "Vi bryr oss,beklager". Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 nei, dei drit i oss! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det har vært utrolig mye tull i det siste, det er det liten tvil om, og det er neppe noen som er mer irritert over dette enn oss. Det har vært problemer med svitsjer, ofrumoppgraderinger, hacking av servere i samme serverpark som Hardware.no står i etc. Hva som har skjedd i kveld vet jeg ikke, men det kommer trolig en notis på det. Ellers er det ikke sant at Hardware.no ikke informerer om hva som har skjedd når ting detter ned, og ting blir som oftest informert om enten på forumet eller på forsiden til hw.no. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er det mulig å sende ut mail vedr. slike ting ? På de boardnene jeg har adm/moderert så er dette en enkel sak. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=90956 Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Sidene er bare _litt_ treige nå ja.... ehh Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det var aldri meningen at nettverket skulle være nede i 15 timer (som vi er oppe i nå). Opprinnelig fikk jeg beskjed om maks 1-2 timer fra i går kl. 18. Når jeg kom hjem var det fremdeles nede, og da postet jeg denne meldingen: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=90956 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Uansett om det bare tar 2 timer så burde det vært informert om det, gjett om jeg ble frustrertda jeg ikke kom inn... Da gikk jeg og sov... (rundt 18-19 tiden)... Stod opp 12 timer senere, det var ganske deilig å sove så lenge... jaja, takk hardware.no... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Selv om planen kun var 1-2 timer, så hadde det ikke kostet så veldig mye å legge ut en notis på forsidene om at det kommer til å skje. Men, greidt nok, det er jo ikke snakk om noen krise da. :smile: Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Enig... HW har vært mye nede i det siste... De burde hatt flere innlegg og sånt Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Selv om planen kun var 1-2 timer, så hadde det ikke kostet så veldig mye å legge ut en notis på forsidene om at det kommer til å skje. Det er helt riktig, og jeg kan gjerne være den første til å innrømme at vi kunne gjort dette på en mye bedre måte overfor leserne. Beklager. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 akkurat nå er også overklokking "tatt" bort men ingen stor krise.... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=90956 Fint for brukerene av gamer, men det hjelper ikke hw brukerene Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Vi skal prøve å få bedre rutiner på dette. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Siden antall tilbakemeldinger overveiende speiler problemer m.h.t. hw.no pålogging/ access forum/ prisguide ( v.s positiv feedback ), er det raskt økende antall henvendelser vel verd og legge merke til. . Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Får håpe at det snart blir orden på sakene, har vært mye kluss i det siste. Motgang gjør en sterkere... håper det også gjelder hw.no sine servere Satt og skrev en lang post, og kunne plutselig ikke trykke på OK og sende den... veldig irriterende Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Nede imorges oxo??? urk.. dette begynner å bli myye.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Får håpe at det snart blir orden på sakene, har vært mye kluss i det siste. Motgang gjør en sterkere... håper det også gjelder hw.no sine servere Satt og skrev en lang post, og kunne plutselig ikke trykke på OK og sende den... veldig irriterende Sånt skjer! Motgang gjør hw.no servere svakere! Litt till masse till MEGET MASSE TULL har det vore i det siste. Dere skal ikkje ta og teste slette metoden igjen da? Veit ikkkje om det var berre ein følelse eg hadde, men det gjikk litt fortere etter derre tok og sletta 4 dager med poster. F.eks 4 dager i forrige veke blir det sikkert ikkje så masse hyling om! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Heisann sveisann! Der bæsja dei på leggen igjen! Framsida nede!... Dette gleder sikkert mange morgen surfere... Dere skal vere glad at dei fleste nerdenen er på skule eller sover! men f4en tenk på oss A-MENNESKER OGSÅ DA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå