Gå til innhold

Hjelp til å slutte med mye snop spising

Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Alle" vet jo at hunder ikke tåler sjokolade, det er ikke noe å diskutere en gang. Og hvis nå hunden din mot formodning skulle tåle sjokolade håper jeg du vet at du er en dårlig hundeeier som gir hunden din sjokolade. Hunder skal ikke ha søtsaker beregnet på menesker, hundesnop man får kjøpt i dyrebutikk går greit da. Og hvis du virkelig skal gi hunden din noe godt og tygge på kan du jo gi den matrester, helst kjøtt da. Men ikke for salt da, det har de heller ikke godt av.

Ang. problemet mitt får jeg prøve og kjøpe inn litt frukt i morgen og bare tenke på hvor langt det er til butikken når jeg føler godte suget.

Og til deg som kom med snusing som løsning, takker for tipset men er ikke interresert i å gå fra te problem til et annet. Har aldri vært borti russtoffer før så ser heller ikke noen grunn til og begynne.

Lenke til kommentar
"Alle" vet jo at hunder ikke tåler sjokolade, det er ikke noe å diskutere en gang. Og hvis nå hunden din mot formodning skulle tåle sjokolade håper jeg du vet at du er en dårlig hundeeier som gir hunden din sjokolade. Hunder skal ikke ha søtsaker beregnet på menesker, hundesnop man får kjøpt i dyrebutikk går greit da. Og hvis du virkelig skal gi hunden din noe godt og tygge på kan du jo gi den matrester, helst kjøtt da. Men ikke for salt da, det har de heller ikke godt av.

Ang. problemet mitt får jeg prøve og kjøpe inn litt frukt i morgen og bare tenke på hvor langt det er til butikken når jeg føler godte suget.

Og til deg som kom med snusing som løsning, takker for tipset men er ikke interresert i å gå fra te problem til et annet. Har aldri vært borti russtoffer før så ser heller ikke noen grunn til og begynne.

Mhm. vet selvsagt dette. men det tålte faktisk det....

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å inngå en avtale med foreldrene dine. Som feks. att du får 1000kr om du ikke spiser snop på en måned(hjelper på motivasjonen). Og når du har klart en måned, så klarer du fint ett år :thumbup:

Husker jeg gjorde det en gang i tiden..

Endte med at jeg bøtta innpå med snop når foreldrene mine ikke var der, og ba de andre om å holde kjeft :whistle:

Men jeg tok et år, og premie var så mye som en nintendo 64 :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...