EL-Retur kongen! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei er det noen som har denne AGB21F 125cc eller lignende? Eller har noen andre å anbelale siden jeg har lyst å kjøpe crosser til påske Takker for svar Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kjenner ikkje det merke men, ville heller godt for ein av disse. Yamaha yz 125cc Ktm sx 125cc honda cr 125cc Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ville ikke gått for AGB21F. Kansje den er billig, men når du kjører cross blir deler ødelagt og ting må byttes ut. Hvem her i norge selger deler til AGB21F? Sats heller på en av de sebbe1122 nevner. Lenke til kommentar
HondaMt-500 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Du må aldri i verden kjøpe den dritten. den går i stykker med en gang tro meg jeg er en uheldig eier av den 110 modden og den går som en dass mten min går bedre... kjøp deg en motor moro den er mye bedre... Folk sier det en honda i forhold til agb driten har en sånn motor moro wild 110 ccm den er bra den men bakfelgen er SYKA på de, nesten umulig å få tak i. men det er ikke no problem viss du sjekker eikene dine. Gå for en Motor moro Extreme 110 den er konge. Gå til autodb.no så på mc og finn motor moro og så går du på den første du finner der til 8000,- sånn har jeg VELDIG tru på Endret 11. februar 2008 av HondaMt-500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå