Dragonlove Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og her er beviset: http://bildr.no/view/153662 Lastet ned fra MS Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, hvordan føles det? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, hvordan føles det? Helt greitt, hmm aner jeg en viss sarkasme her? Nå vet ikke jeg, men jeg trodde det kun var mulig å få tak i Engelsk språklig SP1 jeg da, mulig jeg tar feil, men jeg synes nå det var litt greitt å få installert det ja. Merket spesiellt filkopiering gikk mye kjappere. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Helt greitt, hmm aner jeg en viss sarkasme her? Spørs det Det dukker opp en del tråder og beviser om at SP1 er innstallert. Jeg-var-en-av-de-aller-første-i-hele-landet-til-å-få-SP1-tråder...for å si det sånn Og det er jo helt greit, hvis man vil "skryte" av at man har lastet ned piratvare Ja, jeg vet at SP1 blir gratis og således kanskje ikke er så farlig å "rappe til seg" før tiden. Håper det funker iallfall Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Helt greitt, hmm aner jeg en viss sarkasme her? Spørs det Det dukker opp en del tråder og beviser om at SP1 er innstallert. Jeg-var-en-av-de-aller-første-i-hele-landet-til-å-få-SP1-tråder...for å si det sånn Og det er jo helt greit, hvis man vil "skryte" av at man har lastet ned piratvare Ja, jeg vet at SP1 blir gratis og således kanskje ikke er så farlig å "rappe til seg" før tiden. Håper det funker iallfall Ok, men nå har ikke jeg akkurat rappet det da, jeg har jo lastet det ned via MS Update da, la inn først ett script som gjorde at man kunne laste ned Release kandidatene før, bare at den endelige utgaven ligger klar på Serveren til MS, ikke min feil at de ikke gjør noe for å hindre folk i å laste det ned, tror heller ikke MS bryr seg noe om folk gjør det egentlig, da hadde de nok stoppet det tidligere. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, beklager mistanken da Hvor stor var fila forresten? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, beklager mistanken da Hvor stor var fila forresten? Den var på rundt 400mb, før jeg fikk tilgang til å kunne laste den ned, måtte jeg installere en hel drøss med andre updates, kjørte scriptet i går men fikk ikke opp SP1 fila før i dag, etter mye installering og omstarter. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, beklager mistanken da Hvor stor var fila forresten? Den var på rundt 400mb, før jeg fikk tilgang til å kunne laste den ned, måtte jeg installere en hel drøss med andre updates, kjørte scriptet i går men fikk ikke opp SP1 fila før i dag, etter mye installering og omstarter. hehe....kjedelig...hater omstart... Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Teoretisk sett er vel det release candidat 1 du har lastet ned. Har samme på min og build 6001 er den nest eldste versjon. Har hatt den i flere måneder. Nye service pack 1 build heter 18000, Vista SP1 Så du har den første release candidaten. Endret 10. februar 2008 av syklitengutt Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Teoretisk sett er vel det release candidat 1 du har lastet ned.Har samme på min og build 6001 er den nest eldste versjon. Har hatt den i flere måneder. Nye service pack 1 build heter 18000, Vista SP1 Så du har den første release candidaten. Nei det er fullversjonen, det sto 18000 ett eller annet når jeg lastet ned. Her er ett bilde fra Registeret: http://bildr.no/view/153979 Det står da klart å tydelig der: 6001.18000.x86fre.longhorn_rtm.080118-1840 Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 så det nå. har versjon .6ettellerannet jeg Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 så det nå. har versjon .6ettellerannet jeg Tror man kan se det hvis man går under "System" mener det skal stå Service pack 1 Rc1 eller noe der hvis man ikke har fullversjon. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, beklager mistanken da Hvor stor var fila forresten? Den var på rundt 400mb, før jeg fikk tilgang til å kunne laste den ned, måtte jeg installere en hel drøss med andre updates, kjørte scriptet i går men fikk ikke opp SP1 fila før i dag, etter mye installering og omstarter. Ved å kjøre vsp1cln.exe fra cmd as admin, kan du fjerne kanskje mange MB fra disken din. Da er systemet sp1 for godt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, beklager mistanken da Hvor stor var fila forresten? Den var på rundt 400mb, før jeg fikk tilgang til å kunne laste den ned, måtte jeg installere en hel drøss med andre updates, kjørte scriptet i går men fikk ikke opp SP1 fila før i dag, etter mye installering og omstarter. Ved å kjøre vsp1cln.exe fra cmd as admin, kan du fjerne kanskje mange MB fra disken din. Da er systemet sp1 for godt. Dette var jeg ikke klar over, men jeg har 127gb ledig på systemdisken og jeg bruker den kun til operativsystem + programmer, dokumenter å bilder, så den blir så å si aldri helt full, greitt å kunne fjerne SP1 i tilfelle MS skulle finne på noe tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå