Kongolaf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg skal kjøpe meg nytt kabinett og strømforsyning... Er de pakkene med begge deler et godt kjøp el pleier de å putte inn noen PSU som bråker verre enn flya på gardermoen?? Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg har et antec p190, med 1.2 kilowatt PSU. Det kostet alt i alt 2400.. Kjempe kabinett, definitivt det beste på markedet. Akkurat slik som jeg vill ha det, svært, robust, svart blikk-box med maaaasse vifter....og det veier 23 kg med PSU'ene....PSU'ene er delt opp i 2, altså det er 2 PSU'er...og ja, det er mye kabler. Men har fått det rimelig bra, eller, jeg er veldig fornøyd. Modulære kabler er faktisk ikke et must. Derimot, må du være veldig kreativ for å få det skikkelig til. Og kabinettet er av metall, og er veeeldig støydempende, og med 2 14 cm vifter, 2 12 cm vifter. pluss en gigantisk 20 cm vifte på siden....noe du sikkert på montere ned for å få plass til en skikkelig CPU-kjøler....jeg sitter på en kjiip Big Typhoon, og må fortsatt montere den ned. Tror kanskje Thermalrgiht Ultima passer....og den er bra....meget bra egentlig.. På low, så er viftene rimelig still, men de er fortsatt hørbare. Har satt inn Papst vifter, og de er mye mye mer stille. ville da anbefalt andre vifter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå