Gå til innhold

Panasonic DMR-E50 vises ikke på skjermen! Haster

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle i dag prøve å fikse så jeg kunne se på parabolen, mens jeg tok opp på Nrk 1. Dette endte opp i at jeg gikk inn på Functons-->Settings-->Connecion (tror jeg). Der stod det noe om external et eller anna, som den var kobla på, men jeg satt den på console (trodde det skulle hjelpe)...

Dette førte til at jeg nå ikke kan se noe til dvden på TVen, selv om den går normalt på spilleren.

Kort oppsumert: Spilleren går, men av en eller annen grunn virker det som den ikke sender signaler til TVen! Akkurat som jeg stilte den på at den bare skulle virke på konsollen (dvden).

Har prøvd å lese manualen, men får det ikke til :roll:

Noen som kunne hjulpet meg?

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så lett å svare på, men et forsøk: Er TV-en koblet til AV2 på Panasonicen? Isåfall kan du miste bilde hvis du endret innstillingen AV1/AV2 Settings -> AV2 Connection til Decoder. Da kan du flytte scarten til AV1 for å få bilde og å endre tilbake til EXT i nevnte innstilling.

Lenke til kommentar

Prøvde dette nå, men fikk det ikke til å fungere (fikk bare svart skjerm når jeg trykte på av1 eller av 2) når jeg byttet scart bak...

Det er nemlig to scart kontakter på baksiden... Kan dette ha noe å si for at jeg ikke fant noe signal når jeg byttet den øverste fra AV1 til AV2 ?

Har du et annet forslag? Må få det til snarest mulig!

Endret av vestlia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...