Admin'c Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 (de kan jo såklart "slippe øyet, men det virker jo bare dumt. er ikke bra for noen ting.") Det er ikke bra for noen ting at lemen hiver seg utfor fjellskrenter eller stiller seg opp midt i veien heller.. Så hvorfor skulle ikke marsvin slippe øynene? Marsvin har ikke hale men de kan prøve å ta selvmord, har ett par og de har hoppet på gulvet et par ganger og knukket noen tenner :o øynene detter altså ikke ut, da hadde de jo dødd etterpå og en rev driter nok i om øynene faller ut Og lemen tar faktisk ikke å hopper utenfor skrenter heller, det hadde ikke gagnet dem det hele tatt så det så Spolerte jeg litt men er det sant at lemen eksploderer hvis de blir skikkelig sinte?, har hørt det... kan ikke være godt, og må være et helvetes gris Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Spolerte jeg litt men er det sant at lemen eksploderer hvis de blir skikkelig sinte?, har hørt det... kan ikke være godt, og må være et sørens gris Har hørt dette jeg også. Vet ikke om det er sant men det må nå gå an å prøve neste gang jeg finner et lemmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå